[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

احتمال دلسردی مدیریت باشگاه از ادامه تیم‌داری!، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون نسبت به شرایطی که در جام باشگاه‌های آسیا و حتی در لیگ برتر کشور برای این تیم رقم خورد، گلایه‌مند است.
این تیم پس از اینکه در لیگ برتر جدال قهرمانی را به سپاهان واگذار کرد و نایب‌قهرمان شد در جام باشگاه‌های آسیا هم رتبه‌ای بهتر از هشتمی کسب نکرد.
مسعود ظهرابی که هدایت نزاجا شهید شاملی را بر عهده داشت، اعتقاد دارد که با توجه به شرایط موجود، نهایتاً امکان کسب رتبه هفتمی برای این تیم وجود داشته است و گفت: ما در مسابقات از نظر فنی خوب ظاهر شدیم و به خصوص مقابل الدحیل و النجمه عملکرد قابل‌قبولی داشتیم، اما مقابل الکویت خوب نبودیم.
وی افزود: ما در گروهی قرار داشتیم که سه تیم قدرتمند، قهرمان‌های بحرین، قطر و کویت در آن حضور داشتند؛ تیم‌هایی که در چند سال اخیر توانستند عناوین اول و دوم مسابقات را کسب کنند. علاوه بر این، تیم ما هیچ بازیکن حرفه‌ای و خارجی هم در ترکیب خود نداشت و از طرف دیگر به خاطر شرایط مالی تا روزهای آخر حتی مشخص نبود که تیم ما می‌تواند در مسابقات شرکت کند یا خیر. در نهایت با وجود همه مشکلات و وعده‌هایی که از سوی مسئولان به مدیریت باشگاه داده بودند و هرگز اجرایی نشد، اما در مسابقات شرکت کردیم.
سرمربی تیم شهید شاملی کازرون تأکید کرد: بعد از سپری کردن یک لیگ فرسایشی، بدون اینکه بازیکنانمان ریکاوری مطلوبی انجام دهند، بلافاصله برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده شدیم. با این حال و با توجه به شرایطی که داشتیم، تلاش خودمان را کردیم و نمایش‌های خوبی هم داشتیم.
ظهرابی درباره وضعیت این تیم در مسابقات لیگ برتر کشور و کسب مقام دوم نیز گفت: به اعتقاد من، ما قهرمان واقعی لیگ بودیم؛ تیم ما در 4 بازی که مقابل سپاهان انجام داد، دو بار پیروز شد، یک بار به تساوی رسید و تنها یک بار شکست خورد. 
وی افزود: به نظر من سیستم امتیازدهی و نحوه انتخاب قهرمان لیگ مشکل دارد. همه جای دنیا دیدارهای فینال به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود و فدراسیون هم می‌توانست به این شکل این رقابت را برگزار کند. به نظر من تیم ما از هر نظر شایسته قهرمانی در لیگ بود.
وی درباره احتمال حضورش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت تیم شهید شاملی نیز اظهار کرد: با صحبت‌هایی که از مدیریت باشگاه، آقای شاملی شنیدم این احتمال وجود دارد که تیم شهید شاملی در مسابقات شرکت نکند؛ او امسال خیلی اذیت شد و به دلیل مشکلاتی که درباره افتتاح کارخانه‌اش به وجود آمد، نمی‌خواست تیم‌داری کند. مسئولان استانی قول‌هایی به وی داده بودند که عملی نشد و در طول فصل، هیچ‌کس جواب تلفن هم نمی‌داد. با این شرایط و با دلسردی که برای آقای شاملی به وجود آمده، ممکن است این تیم در مسابقات فصل آینده شرکت نکند، اما هنوز چیزی مشخص نیست. 
به گزارش شیرازنوین، تیم شهید شاملی کازرون در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در مرحله گروهی دو پیروزی مقابل نمایندگان چین و ازبکستان کسب کرد، اما مقابل سه تیم قدر از کشورهای کویت، بحرین و قطر مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رسید، اما در آن مسابقه هم نبرد برای رتبه هفتمی را به عمانی‌ها واگذار کرد و با رتبه هشتمی به کار خود پایان داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی