[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

جوانی جمعیت یک مقوله فرابخشی است، روزنامه شیراز نوین

بیست‌ونهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت مشترک با مجموعه شهرداری شیراز برگزار شد و پیرامون راهکارهای همکاری مشترک در تحقق اهداف این حوزه، تصمیم‌گیری شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس این دانشگاه در این نشست با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: از زمان ابلاغ این تکلیف، اجرای صحیح مبانی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در دستور کار جدی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفته و با برگزاری نشست‌های منظم و مستمر و فراهم‌سازی زیرساخت‌های مناسب در تمامی ارکان دانشگاه، در این راستا گام‌های ارزشمندی برداشته شده است.
دکتر «سید وحید حسینی» موضوع جوانی جمعیت را یک مقوله فرابخشی توصیف کرد که نیازمند مشارکت تمامی ارکان نظام، ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و حرکت در این مسیر استفاده از ظرفیت‌های موجود در مجموعه است.
او با بیان اینکه نتیجه بخشی فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف نظام و شکوفایی کشور را در سال‌های آینده می‌توان مشاهده کرد، افزود: مجموعه شهرداری با توانمندی و ظرفیت‌های بالایی که در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در فضاهای شهری دارد، نقش بسیار اثربخشی داشته و می‌تواند در زمینه‌های مختلف به ویژه موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری به‌عنوان یک امر حیاتی، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی کند.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به اهمیت فراهم آوردن زمینه‌های تحکیم بنیان خانواده، بیان کرد: رسالت مجموعه بهداشت و درمان، حفظ و ارتقای سلامتی مردم جامعه است و در این راه برای رفع چالش‌ها فرهنگی و اجتماعی، نیازمند مشارکت سازمان‌ها و ادارات مرتبط در امر آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی هستیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی