[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قطع برق دولتی ها بدون تعارف ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل توزیع برق شیراز اعلام کرد: دستگاه‌های دولتی از قواعد صرفه جویی تمکین کنند
قطع برق دولتی ها بدون تعارف 
        سلاحی: برق ۱۲ اداره دولتی پُرمصرف در شیراز قطع شد 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با توجه به مصوبه ابلاغ شده به همه دوایر دولتی و لزوم رعایت الگوهای مصرف انرژی در ایام اوج باری شبکه، برق ۱۲ اداره دولتی در محدوده تحت مدیریت این شرکت، به دلیل مصرف بالا، قطع شد. به گزارش شیرازنوین به‌نقل از ایسنا محمدرضا سلاحی گفت: براساس مصوبه هیئت محترم وزیران، دوایر دولتی از نیمه خرداد تا نیمه شهریور امسال ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در زمان اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در زمان غیراداری، نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ شده‌اند. سلاحی با اشاره به ابلاغ این مصوبه و الزام همه دستگاه‌های دولتی برای تمکین از آن، اظهار کرد: هدف از این مصوبه، علاوه بر مدیریت مصرف برق در بخش مشترکین اداری، پیشگام بودن دوایر دولتی و نیمه‌دولتی در این حوزه و ارائه یک الگوی عملی به سایر مشترکین بوده است. این مقام مسئول با بیان اینکه، الگو بودن دولت در اجرای برنامه‌های مختلف منجمله مدیریت مصرف انرژی، یک انتظار به‌حق از سوی شهروندان است، گفت: در همین راستا و با توجه به اطلاع‌رسانی انجام و تذکرات اعلام شده، برق ۱۲ مشترک اداری، از سوی توزیع نیروی برق شیراز قطع شده است. سلاحی خاطر نشان کرد: با همکاری مشترکین بخش اداری در دوایر دولتی و نیمه‌دولتی، تاکنون روزانه تا ۱۵ مگاوات کاهش پیک بار را شاهد بوده‌ایم و امیدوار هستیم که با همکاری و تعامل بیشتر ادارات و سازمان‌ها این میزان به ۲۵مگاوات افزایش یابد.
او با بیان اینکه کنتور اکثر مشترکان اداری بزرگ، هوشمند با قابلیت فرمان‌پذیری و کنترل از دیسپاچینگ است، بیان کرد: براساس تنظیماتی که به صورت پیش فرض (کاهش ۳۰ و ۶۰ درصدی در وقت‌های اداری و غیراداری) بر روی این کنتورها اعمال شده است و در صورت تجاوز از میزان مجاز، به صورت خودکار اعمال مدیریت بار انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار فارس و مدیران مرتبط و سازمان‌های نظارتی و امنیتی، افزود: خوشبختانه فضای مفاهمه مناسبی در این زمینه حاکم شده و امیدوار هستیم در ادامه معدود دوایری که الگوی تعیین‌شده را در مصرف برق رعایت نمی‌کنند، نسبت به اصلاح رفتار مصرفی خود اقدام کنند.
سلاحی تصریح کرد که در صورت استمرار رعایت نشدن الگوی تعیین شده برای دوایر دولتی و نیمه دولتی، ضمن قطع انشعاب برق، اسامی این ادارات اعلام عمومی خواهد شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی