[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مصرف بهینه آب با فرهنگ‌سازی، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی آبفا فارس،‌ مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس برنامه‌های این شرکت در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب را تشریح نمود.
سید علی خلیلی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان فارس، همزمان با آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب( ۲۶ خرداد الی یکم تیرماه) علاوه به تشریح برنامه‌های اجرایی در این هفته به ضرورت اتخاذ رویکرد جدید در خصوص مصرف آب شرب تأکید و بر لزوم صرفه‌جویی به‌عنوان مهم‌ترین راه مقابله با بحران کم آبی تأکید کرد. وی هفته صرفه‌جویی را فرصتی برای تأکید بر اولویت‌ها در حوزه صرفه‌جویی در مصرف آب عنوان کرد و اظهار داشت: در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، راهکارهای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب ، باید به عنوان یک اولویت مهم در این برهه از زمان مورد توجه ویژه قرار گیرد و به کار گرفته شود. وی در ادامه ضمن درخواست از هم‌استانی‌ها به منظور مصرف بهینه آب شرب با هدف حفظ منابع آب موجود گفت: به دلیل ضرورت مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب، شرکت مهندسی آبفا کشور در سال جاری زودتر از سنوات قبل به استقبال هفته صرفه‌جویی در مصرف آب رفته است و طی ابلاغی به شرکت‌های آبفا سراسر کشور ۲۶ خرداد الی یکم تیرماه را به‌عنوان هفته صرفه‌جویی با شعار «ایران، تغییر اقلیم، مسئولیت‌پذیری» نام‌گذاری کرده است. مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس در ادامه با اشاره به این موضوع که اقدامات فرهنگی گسترده‌ای را در طول سال با موضوع مدیریت مصرف آب تدوین و به مرحله اجرا گذاشته‌ایم، افزود: در هفته صرفه‌جویی نیز برنامه‌های متنوعی را به منظور ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب تنظیم نموده و مجدانه به دنبال اجرای آن هستیم. وی اهم این برنامه‌ها را به شرح ذیل تشریح نمود: 
مکاتبه مدیرعامل شرکت با مسئولین ارشد استان و ائمه جمعه شهرستان‌های استان با موضوع لزوم ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، نشست خبری مدیرعامل شرکت آبفا فارس با اصحاب رسانه، امضای تفاهم‌نامه علمی، فرهنگی، اجتماعی با شورای سياستگذاری ائمه جمعه و اداره کل آموزش‌وپرورش فارس در راستای همکاری متقابل مدیریت مصرف، حضور مدیرعامل شرکت در سامانه پاسخ‌گويی به مردم استانداری(سامد)، حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونان و مدیران شرکت و امور و ادارات تابعه در برنامه میز خدمت نماز جمعه شهرستان‌های استان، مصاحبه مدیرعامل و معاونان شرکت آبفا فارس در برنامه‌های مختلف صداو‌سیمای استان، بازدید اقشار مختلف اعم از دانشجویان، کارمندان، دانش‌آموزان و ... از تأسیسات آب و فاضلاب شرکت آبفا فارس در شهرستان‌های استان، فضاسازی و توزیع بروشور در بین اقشار مختلف مردم و برگزاری همایش و مسابقات مختلف با موضوع مدیریت مصرف آب.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی