[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

صعود به لیگ برتر کمتــرین حــق فوتبــال شیراز، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
سعید ایران‌خواه در فصلی که گذشت نمایش موفقی در قلب دفاع فجر شهید سپاسی داشت. او تقریباً در نیمی از مسابقات، یار ثابت خط دفاعی بود و یک گل نیز مقابل دریای بابل به ثمر رساند. همین حضور موفق باعث شد تا او تنها نفر منتخب رضا عنایتی از لیگ یک، برای حضور در اردوی تیم ملی امید باشد؛ تیمی که حالا در عراق اردو زده است.
 ایران‌خواه متولد شهر تبریز است و در 24 بهمن سال 1379 به دنیا آمده است. او سال گذشته برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی فجر شهید سپاسی شد و با این تیم پرآوازه تا آستانه صعود به لیگ برتر هم پیش رفت، هرچند در نهایت نتوانست با پیراهن طلایی، طعم صعود به سطح اول فوتبال کشور را بچشد.
درباره فصلی که در فجر شهید سپاسی سپری کردی صحبت کن. چقدر از خودت راضی بودی و تیم را چطور دیدی؟
فکر می‌کنم فصل خوبی بود؛ تیم خیلی خوبی داشتیم، همه یک دل بودیم و برای تیم تلاش می‌کردیم. برای خودم هم تجربه خوبی بود و کنار این تیم بودن، لذت خاصی برایم داشت. تا روز آخر هم که مدعی صعود بودیم، هرچند به هر دلیلی نتوانستیم صعودکنیم.
شرایط باشگاه از جهات مختلف چقدر برایت مطلوب بود؟
شرایط خوبی در باشگاه حاکم بود؛ مدیران تیم همه جوره تلاش می‌کردند تا بهترین شرایط را برایمان فراهم کنند و مدیریت تیم از هر لحاظ قابل تحسین بود.
تو تنها بازیکن لیگ یکی تیم امید هستی. با این شرایط چقدر احتمال دارد که فصل بعد در لیگ برتر بازی کنی؟  تا چه زمانی با فجر قرارداد داری؟
من دو سه سال در لیگ برتر بودم و برای خدمت سربازی به  فجر شهید سپاسی آمدم. همین حالا هم سرباز این تیم هستم، اما چند پیشنهاد خوب از لیگ برتر دارم. من تحت قرارداد تیم تراکتور هستم و بعد از اتمام سربازی باید در خدمت تیم شهرم باشم و تابع تصمیمات باشگاه تراکتور.
از اردوی تیم امید بگو. شرایط  چطور است و کار با رضا عنایتی را چطور می‌بینی؟
شرایط اردویی خوبی  داریم؛ از وقتی هم به عراق آمده‌ایم، تمرینات منظم و خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. کار با آقای عنایتی و کادرفنی هم خیلی خوب است؛ آنها همه جوره در راستای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و به طور کلی رفاقت خوبی هم بین تمام اعضا و عوامل تیم برقرار است.
صحبت پایانی؟
از همه مردم شیراز و هواداران محترم تیم فجر شهید سپاسی که همه جوره تا روز آخر ما را حمایت کردند ممنونم. می‌خواهم به این عزیزان بگویم که خیلی خوشحالم یک فصل در کنارشان بودم. همچنین باید یک خسته نباشید به آقای سردار بوعلی و مدیرعامل محترم آقای مفتاحی عزیز بگویم که واقعاً خیلی زحمت می‌کشند برای این تیم و این شهر. ان‌شاءالله امسال تیم فجر شهید سپاسی با آقای رجب‌زاده به لیگ برتر صعود کند که کمترین حق این تیم و شهر شیراز، داشتن یک تیم در لیگ برتر است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی