[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مقصد غیرمنتظره برای لژیونر پرسپولیسی، روزنامه شیراز نوین

دوران حضور احمد نوراللهی در شباب الاهلی به پایان رسید و این ملی‌پوش لژیونر، قرار است در انتخابی غیرمنتظره، راهی الوحده شود؛ این خبری است که طی روزهای گذشته در رسانه‌های اماراتی مطرح و حالا توسط بزرگترین روزنامه این کشور تأیید شده است. به گزارش ورزش سه، نوراللهی که فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی در خط میانی شباب الاهلی به شمار می‌رفت، موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی ادنوک لیگ امارات را از آن خود کند و در شرایطی که شوالیه‌های سرخ باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند، نوراللهی ترجیح داد تا باشگاه خود را تغییر دهد.
روزنامه البیان در شماره امروز خود با تیتر «احمد نور در الوحده» از تمام شدن کار پیوستن این بازیکن به دیگر تیم اماراتی خبر داد. باشگاهی که فصل قبل در ادنوک لیگ رتبه سوم را از آن خود کرد و نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
در گزارش روزنامه البیان آمده است:
الوحده موفق شد در نخستین خرید تابستانی و البته خارجی خود جهت تقویت تیم در فصل آینده، احمد نوراللهی، بازیکن ایرانی شباب الاهلی را طی یک انتقال آزاد و رایگان به خدمت بگیرد.
البیان از طریق منابع خود متوجه شد که پس از پایان قرارداد احمد نور با شباب الاهلی، تیم فوتبال الوحده موفق شده است با این هافبک ملی‌پوش به توافق رسیده و حالا همه‌چیز منتظر اعلام رسمی خبر این انتقال در روزهای آینده است.
پس از جدایی متیو پریرا و آدریان سیلوا، العنابی(لقب الوحده) به دنبال بستن قراردادهای جدید برای بازیکنان اماراتی و خارجی است تا تیم خود را برای فصل بعد تقویت کند.
ضمن اینکه الوحده برای نیمکت خود نیز با مارسل کایزر، سرمربی هلندی فصل گذشته الجزیره به توافق رسیده است و او فصل بعد روی نیمکت تیم خواهد نشست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی