[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ویش دانش‌آموزی مدیریت مصرف برق برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس، پویشی با عنوان «پویش افق روشن» برای جمعیت هدف دانش‌آموزی و خانواده‌ها، اجرایی شده است. سید باقر احمدی به خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش و خانواده به‌عنوان دو رکن مهم در فرهنگ‌سازی، تأثیر بسزایی در پرورش نسل آینده داشته و تأثیر بسزایی بر نهادینه‌شدن الگو‌های فرهنگی در جامعه دارند. احمدی گفت: پویش دانش‌آموزی افق روشن با هدف ارتقای دانش و آگاهی و جلب همکاری و همراهی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در زمینه مدیریت مصرف انرژی بالاخص، انرژی برق، طی یک همکاری مطلوب بین‌بخشی، اجرایی شده است. وی گفت: ایجاد آگاهی در گروه‌های مختلف دانش‌آموزی (پیش‌دبستانی تا پایان متوسطه دوم و خانواده‌ها)، علاوه بر تأثیر فردی، بر ارتقای آگاهی‌های اعضای خانواده و گروه همسالان اثرگذار است و به همین دلیل اقدامی فراگیر و عمیق محسوب می‌شود.
احمدی افزود: با رشد مستمر فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی، شاهد تحولات بزرگی در مناسبات حاکم بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی هستیم؛ لذا تلاش کرده‌ایم که با هم‌افزایی مناسب بین توزیع برق شیراز و آموزش و پرورش فارس، گامی مؤثر در زمینه جلب مشارکت جمعیت بالغ بر ۷۰۰هزار نفر دانش‌آموز و خانواده‌هایشان برداریم. احمدی گفت: این رویداد در محورهای صرفه‌جویی در انرژی برق، محیط‌زیست و ایمنی با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس، از اول خردادماه آغازبه‌کار کرده و تا پایان تیرماه ادامه دارد. او همچنین موضوعات طراحی‌شده برای این مسابقه را، شیوه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، ایمنی برق و حفظ محیط‌زیست اعلام و اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش تا پایان تیر برای ارسال اثر مهلت خواهند داشت و بعد از ارزیابی آثار ارسالی، به نفرات برتر جوایز نفیسی نظیر دوچرخه و دیگر وسایل ورزشی تعلق خواهد گرفت.
احمدی گفت: در بخش ویژه پویش، افرادی که علاوه بر ارسال آثاری که منتخب شناخته شود، توانسته باشند مصرف برق خود را در ماه‌های خرداد و تیر حداقل ده درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند، به قید قرعه از جوایز ویژه (دوچرخه) و کنسول بازی بهره‌مند می‌شوند. مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با دعوت از همه دانش‌آموزان در سراسر استان فارس برای مشارکت در این پویش، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری خوب مشترکان، بدون نیاز به اعمال خاموشی ناخواسته، تابستان و دوره پیک مصرف برق را پشت سر بگذاریم. احمدی خاطرنشان کرد که در مراسم اختتامیه این پویش که با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود، از برترین‌های این پویش، با اهدای جوایزی ارزنده قدردانی خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی