[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

برگزاری آزمون مهارتی کار با رایانه در لارستان، روزنامه شیراز نوین

آزمون جامع مهارتی کار با رایانه در لارستان با حضور داوطلبان اخذ مدرک دیپلم، برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لارستان، آزمون جامع استانداردهای مهارتی در سال 1402در شهرستان لارستان، هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 23 و 24 خردادماه سال جاری در دو بخش عملی و نظری با حضور ناظران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در تالار رایانه مرکز آموزش عالی لارستان برگزار شد.
موحدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، هدف از برگزاری این آزمون را سنجش سطح و توان هنرجویان عنوان کرد و افزود: هنرجویان پس از کسب نمرات لازم در آزمون، گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند که این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد براساس استاندارد‌های قیدشده برای ارائه به آموزش‌وپرورش برای دریافت دیپلم است و ارتقای سطح آموزش‌های هنری جهت ایجاد بازار کار و اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر و آشنایی و سنجش میزان کارآموزان از دیگر اهداف برگزاری این آزمون است.
در آزمون جامع استانداردهای مهارتی بیش از20 نفر از هنرجویان مراکز مهارت آموزی لارستان، تحت نظارت ناظران اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس حضور داشتند. گفتنی است این آزمون در رشته گرافیک رایانه‌ای جدید با استانداردهای کاربر رایانه، طراحی گرافیکی سیاه و سفید، طراحی گرافیکی رنگی، تایپ رایانه‌ای و … برگزار شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی