[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

وحدت، استراتژی تغییرناپذیر است، روزنامه شیراز نوین


اسماعیل قزل‌سفلی گفت : وحدت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی یک تاکتیک نیست، بلکه یک استراتژی و راهبرد تغییرناپذیر است؛ چراکه امام راحل(ره) یک روز پس از پیروزی انقلاب در ۲۳ بهمن سال ۵۷ بر این امر اساسی یعنی وحدت شیعه و سنی تأکید کردند. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل‌‌سفلی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین ترحیم شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده امام‌جمعه فقید اهل سنت اوز افزود: به همین دلیل نیز امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت اسلامی و انسجام اجتماعی هستیم. وی ادامه داد: این وحدت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی یک تاکتیک نیست، بلکه یک استراتژی و راهبرد تغییرناپذیر است؛ چراکه امام راحل(ره) یک روز پس از پیروزی انقلاب در ۲۳ بهمن سال ۵۷ بر این امر اساسی یعنی وحدت شیعه و سنی تأکید کردند و این بیان راهبردی امام سیاست و استراتژی تغییرناپذیر جمهوری اسلامی است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در این میان، علمای اهل سنت هم در جای‌جای کشور در همین مسیر حرکت کردند که حاج شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده امام‌جمعه فقید اوز یکی از این علمای برجسته بود که منادی وحدت اسلامی و فعال حوزه‌های اجتماعی و دینی بود.
قزل‌سفلی افزود: بی‌تردید مسیر حرکت وی در جهت وحدت اسلامی ادامه خواهد داشت و ما نیز در کنار هم با برادری، وحدت و انسجام اجتماعی چشم دشمنان را کور خواهیم کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی