[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۱
  • دوره جدید

مدیرعامل آبفا فارس: به مشترکان کم‌مصرف پاداش داده می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، ضوابط طرح تشویقی شرکت مهندسی آبفا کشور شامل تخصیص پاداش کاهش مصرف به مشترکان کم مصرف را اعلام نمود و خواستار همکاری مضاعف مردم استان فارس در جهت گذر از تنش آبی در شهرهای دچار بحران شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی جان صادق پور مدیرعامل این شرکت طی گفت‌وگویی، ضوابط ابلاغ شده از سوی شرکت مهندسی آبفا کشور به منظور تشویق مشترکان آب استان برای مصرف بهینه آب که شامل تخصیص پاداش کاهش مصرف به مشترکان کم مصرف می‌باشد را اعلام نمود. وی در همین خصوص گفت: با توجه به کاهش شدید منابع آبی به علت عدم بارش مناسب باران در طی چند سال اخیر و ضرورت همکاری مردم عزیز فارس جهت فراهم نمودن امکان ارائه خدمات مناسب آب‌رسانی و تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکان، لازم است هم استانی‌های فهیم در استفاده از این نعمت بی بدیل الهی نهایت صرفه جویی را به عمل آورند. وی افزود: از طرفی وزارت نیرو نیز در همین راستا به منظور کاهش مصرف و تشویق مشترکان خانگی به مدیریت بهینه مصرف آب، ضوابط تشویقی را در این خصوص ابلاغ نموده است که طبق آن، آن دسته از خانوارهایی که مصرف آب آنها در حد الگوی مصرف یا پایین تر از آن باشد و در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مصرف خود را کاهش داده باشند، پاداش کاهش مصرف معادل نرخ یارانه ای آب به مبلغ ۳۳۶۲۲ ریال به ازای هر مترمکعب به آنها تعلق می‌گیرد که بر اساس شرایطی به شرح ذیل پرداخت می‌گردد:
۱. مشترکانی که مصرف مدت مشابه سال گذشته آنها کمتر از الگوست، به میزان کاهش مصرف نسبت به 
سال گذشته.
۲. مشترکانی که مصرف مدت مشابه سال گذشته آنها بیشتر از الگو می‌باشد و میزان مصرف آنها پس از ابلاغ این دستورالعمل پایین تر از الگوی مصرف شده است، به میزان کاهش نسبت به الگوی مصرف.
این گزارش حاکی است مدیرعامل شرکت آبفا فارس در خصوص تبصره‌های مطروحه در این دستورالعمل نیز اظهار داشت: طبق ابلاغ شرکت مهندسی آبفا کشور، مصارف موضوع این ابلاغیه مشمول واحدهای دارای موانع قرائت، شکستگی، واحدهای خالی از سکنه و اقامتگاه‌های غیردائم نمی‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی