[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

روایت دهم ازستاره‌های شهر ، روزنامه شیراز نوین


به گزارش دریافتی شیرازنوین، رئیس انجمن راویان فجر فارس با بیان اینکه ستاره‌های شهر به روایت دهم خود رسیده است، گفت: همایش ستاره‌های شهر "روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا(ع)" در کلان‌شهر شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود‌.
 سیدرضا متولی اظهار کرد: همایش ستاره‌های شهر که به روایت ایثارگری و رشادت‌های شهدا می‌پردازد، در دهمین  ایستگاه خود، ادای دِینی به مقام شهدا و رزمندگان استان‌های فارس و کهگیلویه ‌و بویراحمد در سال‌های نبرد در جبهه‌های غرب و شمال غرب دارد.
بنا به اظهار این یادگار دفاع مقدس؛ مجموعه برنامه "ستاره‌های شهر" در قالبی از یادواره‌های نوین شهدا بوده که با استفاده از ابزار هنر همانند تئاتر، اجرای صحنه و روایتگری، از سال گذشته در استان فارس آغاز و تاکنون ۹ برنامه انجام شده است. 

او به زوایای دیده‌نشده و سوژه‌های ناب دفاع مقدس در این مجموعه پرداخت و به فعالیت گروه تحقیق و پژوهش ستاره‌های شهر با کمک انجمن راویان فجر و با مدیریت ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس نیز اشاره کرد.
رئيس انجمن راویان فجر فارس عنوان کرد: محتوا، فیلم و‌ مستند روایی و پادکست‌های مختلف با موضوعات خاطره شهدا و اجرای رادیوتئاتر در این حوزه تولید و در برنامه‌های مختلف و فضاهای مجازی، منتشر شده و مستند "یاران حمزه سیدالشهدا(ع)" نیز از شبکه فارس پخش می‌شود.
رئیس انجمن راویان فجر فارس گفت: این انجمن با توجه به اجلاسیه بزرگ شهدای استان فارس در سال۱۴۰۳ با قوت بیشتری برنامه‌های خود را ادامه می‌دهد.
متولی تأکید کرد: "ستاره‌های شهر، یاران سیدالشهدا(ع)" دومین برنامه سال جاری است که توسط انجمن راویان فجر فارس با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صداوسیمای مرکز فارس و هدایت ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵هزار شهید فارس، چهارشنبه ۳۱ خردادماه در سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در تالار حافظ برگزار می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی