[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

موفقیت دانشگاه شیراز در حوزه امنیت فضای مجازی، روزنامه شیراز نوین

مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز، موفق به کسب رتبه برتر و تندیس در حوزه امنیت فضای مجازی شد.
در نخستین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مراکز آپای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که با شعار «آموزش عالی هوشمند»، روز دوشنبه ۲۹خردادماه ۱۴۰۲، با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه الزهرا(س) برگزار گردید، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز، موفق به کسب رتبه برتر و تندیس در حوزه امنیت فضای مجازی شد. در این همایش بر اساس ارزیابی‌های امنیتی انجام شده از سوی وزارت عتف و مرکز ماهر، در حوزه امنیت سامانه‌ها و زیرساخت مراکز داده، مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه شیراز، در بین دانشگاه‌های کشور موفق به دریافت یکی از ۵ تندیس امنیت فضای مجازی در آموزش عالی کشور از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گردید.
روابط‌عمومی دانشگاه شیراز کسب این موفقیت ارزشمند را به مدیریت و کارکنان محترم مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و خانواده بزرگ دانشگاه شیراز تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال تندرستی، سربلندی و موفقیت روزافزون آنها را آرزومند است.
متن تندیس اعطاشده از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مدیریت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز به شرح زیر است: «مدیر محترم مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه شیراز؛ صیانت و پشتیبانی از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتقای امنیت فضای مجازی آموزش عالی کشور، مرهون زحمات کسانی است که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود در راه پاسداشت از این سرمایه‌های ملی گام برداشته‌اند. بدین‌وسیله از تلاش‌ها و پیگیری‌های جناب‌عالی و همکاران محترم آن مجموعه در راستای ارتقای امنیت فضای مجازی آموزش عالی کشور قدرانی می‌شود.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی