[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

یادواره شهدای آماد، پشتیبانی و تدارکات برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط‌عمومی سپاه فجر، محمد عاشوری با بیان اینکه چهارمین یادواره شهدای آماد، پشتیبانی و تدارکات به میزبانی سپاه فجر برگزار می‌شود، گفت: بدون شک تدارکات، آماد و پشتیبانی یکی از ارکان موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بوده و نقش‌آفرینی درخشان و مؤثر شهدای تدارکات و پشتیبانی در پیروزی رزمندگان اسلام غیرقابل چشم‌پوشی است. 
وی با بیان اینکه این یادواره یکم تیرماه 1402 به میزبانی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه فجر برگزار می‌شود، گفت: جمع زیادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران آماد و تدارکات مهمان این یادواره هستند و با هدف تکریم خانواده‌ها و پاسداشت یاد و خاطره شهدا از آنها تجلیل خواهد شد. 
معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر استان فارس افزود: جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و جمعی از فرماندهان، مسئولان و یادگاران دفاع مقدس به‌عنوان مهمان در این یادواره حضور دارند و پیام معاون آماد و پشتیبانی سپاه نیز خطاب به مدعوین قرائت خواهد شد. عاشوری با پاسداشت یاد و خاطره شهدای آماد، پشتیبانی و تدارکات استان فارس، گفت: محل برگزاری یادواره همان محلی است که این شهدا از آنجا به جبهه اعزام شده‌اند و امیدواریم با برگزاری این یادواره بتوانیم یاد و خاطرات این شهدا را 
گرامی بداریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی