[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قطعات تی‌بی‌ام در راه شیراز ، روزنامه شیراز نوین


عملیات اجرایی و احداث ایستگاه‌های خط ۳ مترو در راستای توسعه غربی خط یک به‌‌عنوان طولانی‌ترین خط ریلی شیراز با حضور مدیریت شهری و مدیران شرکت پیمانکار پروژه موردبررسی قرار گرفت.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، جلسه بررسی توسعه غربی خط ۳ در راستای تکمیل طولانی‌ترین خط ریلی شیراز در محور غربی- شرقی با حضور شهردار، نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر و تنی چند از معاونان، رؤسای سازمان‌ها و مدیران حوزه‌های مختلف عمرانی، حمل‌ونقل و مالی، شهرداران مناطق ۶ و ۱۰، مدیرعامل شرکت شمس عمران و دیگر مدیران برگزار شد.
شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه خط یک به طول ۲۴.۵ کیلومتر در محور غربی- شرقی به‌عنوان طولانی‌ترین خط ریلی این کلان‌شهر فعالیت می‌کند، در خط ۳ به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر، هشت ایستگاه را پوشش می‌دهد.
محمدحسن اسدی که اخیراً از دستگاه‌ تی‌بی‌ام و عملیات دمونتاژ آن در قزوین بازدید کرده بود، بر تسریع در انتقال بخشی از قطعات و مونتاژ آن در شیراز تصریح کرد. این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در این جلسه که به تشریح ایستگاه‌های در حال احداث خط ۳ و عملیات حفاری مکانیزه پرداخته می‌شد، بر حل مباحثی نظیر تملک، بودجه و معارضان این پروژه اشاره و به توان مضاعف برای اجرای برنامه زمان‌بندی مطابق برنامه تأکید کرد.
مصطفی کیانی رحیمی نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز از تمرکز و توجه ویژه مدیریت ارشد شهری به مقوله پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل تقدیر کرد و خواستار اهتمام جدی شرکت پیمانکار در انجام تعهدات در اجرای به‌موقع برنامه‌ها و توافقات 
صورت‌گرفته شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی