[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز خروج مشاغل مزاحم از شیراز، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز در بازدیدی که با همراهی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر از سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری داشت، بر انتقال مشاغل مزاحم و خروج واحدهای آلاینده به‌عنوان اولویت مدیریت شهری تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در بازدیدی که با همراهی محمدتقی تذروی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر از سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری داشت، بر انتقال مشاغل مزاحم و خروج واحدهای آلاینده به‌عنوان اولویت مدیریت شهری تأکید کرد. این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با تصریح بر ۳۵۵ وظیفه شهرداری، به پنج وظیفه مهمی که برعهده سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بوده، اظهار کرد: تعدد وظایف در این سازمان، تأثیری مستقیم بر زندگی مردم دارد که این سازمان با قدمت چند دهه تاکنون خدماتی متنوع به شهروندان ارائه داده است. او به اقدام برای راه‌اندازی بازارچه‌های پروتئین و میوه و تره‌بار با جانمایی مناسب در اسرع وقت تأکید و بیان کرد: این سازمان موظف به سامان‌دهی این بازارها خصوصاً بازارهای هفتگی است. اسدی تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کار این سازمان قرار داده و گفت: سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری باید بازبینی و جانمایی مناسبی نسبت به بازارهای هفتگی، با در نظر گرفتن تأمین پارکینگ و امکانات رفاهی همانند نمازخانه و سرویس بهداشتی برای رفاه شهروندان اقدام کند. شهردار کلان‌شهر شیراز به سامان‌دهی دست‌فروش‌ها و برنامه‌ریزی برای جانمایی مناسب این قشر نیز تأکید کرد. به گفته او، سامان‌دهی بازار پروتئین و میوه دروازه کازرون اولویت جدی شهرداری است که جابه‌جایی میوه و تره‌بار و ماهی‌فروشان دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین به‌صورت بسیار مدرن و با کلیه امکانات در خیابان کارگر رو به اتمام و آماده بهره‌برداری است. اسدی تصریح کرد: این سازمان باید سامان‌دهی مشاغل را به‌صورت جدی و هدفمند برنامه‌ریزی و تا حصول نتیجه پیگیری کند. این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه نتیجه‌ اقدامات این سازمان بر سفره مردم تأثیر مستقیم دارد، گفت: راه‌اندازی سیستم هوشمندسازی و نرخ‌گذاری قیمت میوه و تره‌بار تأثیر مستقیم خود را بر کنترل بازار داشته و کلیه اقلام مصرفی مردم باید با قیمت مناسب و کیفیت خوب در سراسر این کلان‌شهر به شهروندان ارائه شود تا با خدمات هرچه بهتر به شهروندان نشاط و امید بدهیم. نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این بازدید، برگزاری جلسات مدون و تعیین مسیر راه با تأیید عملکرد سازمان، آن را نقطه‌قوتى برای ادامه راه همکاران سازمان میدان‌ها و مشاغل دانست. محمدتقی تذروی اظهار امیدواری کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری، در سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری به‌صورت برنامه‌محور و شرح وظایف شفاف و مشخص بوده تا کارها با مدیریت قوی پیش برود و شاهد پیشرفت برنامه‌های سازمان و رضایت شهروندان باشیم‌. 
پژمان شفیعی رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز نیز گزارشی از عملکرد سازمان با موضوعات و شاخص‌های سرمایه‌گذاری، هوشمندسازی و سامان‌دهی میدان میوه و تره‌بار و پروتئین، بازارچه‌ها، نظارت بر طرح‌های عمرانی، مطالعات، فراخوان‌ها و ایجاد بسته‌های سرمایه‌گذاری اعلام کرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی