[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اعلام قطع گاز با پیامک ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان فارس سامانه ارسال پیامک به مشترکان با استفاده از اطلاعات منطقه‌ای در شهر شیراز راه‌اندازی شد. 
علی‌اکبر میدان‌شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: شبکه گازرسانی در شهر شیراز از قدیمی‌ترین شبکه‌های کشور بوده و به منظور اطمینان از استمرار جریان گاز، انجام عملیات تعمیرات به‌صورت پیوسته در سطح شهر اجتناب‌ناپذیر است و به همین منظور به‌طور مداوم گاز برخی نقاط پراکنده در سطح شهر بر اساس برنامه‌های تعمیراتی قطع می‌گردد.
از آنجا که اطلاع‌رسانی به مشترکان قبل از قطع گاز ضروری می‌باشد و کانال‌های ارتباطی مختلف همانند پخش اطلاعیه از صدا و سیما، نشریات و فضای مجازی ممکن است به‌طور کامل جامعه هدف را پوشش ندهد، لذا سامانه ارسال پیامک در محدوده‌های قطع گاز با استفاده از اطلاعات مکانی GIS طرح‌ریزی و اجرا گردید.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در این سامانه اطلاعات محدوده قطعی گاز از سامانه GIS استخراج شده و بر اساس خط سیر موجود در پرونده مشترکان، پیامک اطلاع‌رسانی قطع گاز مشخصاً برای مشترکانی که در محدوده قطعی قرار دارند، ارسال می‌گردد.
وی گفت: این اقدام که برای اولین بار در سطح کشور برای ارتقای خدمات‌رسانی و کاهش نارضایتی مشترکان انجام شده، با تلاش و ابتکار کارکنان شرکت گاز استان فارس در واحدهای بهره‌برداری و امداد صورت پذیرفته و امیدواریم به‌زودی بتوانیم این سامانه را در همه استان پیاده‌سازی نماییم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی