[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

راضیه کفاش؛ مشاور کلانتری ۱۷ قدمگاه شیراز ، روزنامه شیراز نوین

اگر شما با همسرتان بدون هیچ دلیلی بحث می‌کنید، این باعث مشکلاتی در ازدواج می‌شود و همواره به همدیگر شک دارید. وقتی ازدواج می‌کنید، ناپایداری در آن بسیار دشوار است؛ نه خوشحال هستید و نه ناراحت. آشفتگی عاطفی به شما سختی می‌دهد. 
لیست زیر برخی از مواردی است که نشان می‌دهد ازدواج ناپایداری دارید.
۱- بی‌اعتمادی
شما و همسرتان به همدیگر اعتمادی ندارید؛ پس پایداری در ازدواج برای شما هیچ معنی و مفهومی ندارد؛ یک ازدواج بدون نیاز به اعتماد و صداقت نمی‌تواند پایدار بماند.
۲- استدلال ثابت
اگر شما با همسرتان بدون هیچ دلیلی بحث می‌کنید، این باعث مشکلاتی در ازدواج می‌شود و همواره به همدیگر شک دارید. استدلال‌های ثابت باعث ناپایداری در ازدواج می‌شود و مشکلات بسیاری را در زندگی به وجود می‌آورد.
۳- بدون برنامه‌ریزی‌های آینده
در صورتی که برای روزهای آینده برنامه‌ریزی نداشته باشید، البته منظور برنامه‌ریزی برای بچه‌ها نیست، کلاً برای زندگی برنامه‌ریزی نداشته باشید به این معنی است که همسرتان در آینده قصد ادامه زندگی با شما را ندارد.
۴- نداشتن صمیمت جنسی
صمیمیت جنسی راهی برای نشان دادن عشق و علاقه به همسر است. در صورتی که هیچ صمیمتی وجود نداشته باشد، ازدواج شما ناپایدار است. اگر به همسرتان علاقه‌مند نیستید به این معنی است که عشق شما کاهش یافته است و در آینده ازدواج بی‌ثباتی خواهید داشت و باعث آشفتگی عاطفی می‌شود و سلامتی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
۵- اگر شما هر چیزی را از همسرتان پنهان می‌کنید
به این معنی است که شما در ازدواج هیچ ارتباطی به هم ندارید و این عدم ارتباط می‌تواند باعث بی‌ثباتی در ازدواج شود.
۶- انتظارات بیش از حد
اگر انتظار شما از همسرتان بیش از حد انتظار است، مطمئن باشید در آینده نزدیک، ازدواج ناپایداری خواهید داشت که منجر به ایجاد مشکلات در زندگی می‌شود.
۷- سرزنش
اگر شریک زندگی خود را سرزنش می‌کنید، این رفتار تأثیر منفی در ازدواج میگذارد و به این معنی است که شما به همسرتان اعتماد ندارید و آماده مسئولیت نیستید این فقدان اعتماد می‌تواند باعث مشکلات مختلف دیگر می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی