[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیشگیری مهم‌ترین گام در زنجیره مبارزه با مواد مخدر است، روزنامه شیراز نوین

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:
پیشگیری مهم‌ترین گام در زنجیره مبارزه با مواد مخدر است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: پیشگیری نخستین و مهم‌ترین گام در زنجیره بحث مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در شیراز افزود: می‌بایست تمام توان خود را در حوزه پیشگیری از اعتیاد بگذاریم؛ چراکه اثربخش‌ترین گام در مبازره با مواد مخدر است و یقیناً منجر به نتایج مطلوب‌تر و بهتری خواهد شد. وی ادامه داد: در حوزه درمان اعتیاد تاکنون بسیار هزینه شده اما موفقیت چندانی حاصل نگردیده که البته این عدم موفقیت در کل دنیا تجربه شده و بنابراین باید به سمت پیشگیری برویم.
او اظهار داشت: در بحث مقابله با مواد مخدر زنجیره سوم نیز کار و اشتغال بهبودیافتگان است تا با ایجاد فرصت شغلی برای بهبودیافتگان، آنها را به زندگی امیدوار کنیم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: گام بعد در مقابله با مواد مخدر صیانت از موفقیت‌ها و مراقبت دائمی از بهبودیافتگان و گام پنجم مقابله با تهدیدات این حوزه است.
قزل‌سفلی افزود: هریک از دستگاه‌ها در بحث مقابله و مبارزه با مواد مخدر مسئولیتی عهده‌دار هستند؛ مانند آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها که در حوزه پیشگیری مسئولیت مستقیم دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی