[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کاهش دغدغه سرمایه‌گذاران، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در حاشیه دیدار با سرمایه‌گذاران اظهار داشت: سرمایه‌گذاری همواره با چالش‌هایی مواجه است که مسئولان و مدیران می‌بایست با تدبیر نسبت به کاهش دغدغه سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع و سرمایه تلاش و زمینه ورود به بازارهای فرااستانی را فراهم کنند.
به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه ظهر دیروز در ادامه دیدارهای بی‌واسطه خود با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، در قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری کوثر میزبان چند نفر از فعالان اقتصادی بود.
استاندار فارس به بازارهای متنوع و منافع موجود برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: شیوه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری و کسب منفعت وجود دارد؛ همواره بر حمایت از سرمایه‌گذارانی که در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید گام برمی‌دارند، تأکید داریم.
وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری همواره با چالش‌هایی مواجه است که مسئولان و مدیران می‌بایست با تدبیر نسبت به کاهش دغدغه سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع و سرمایه تلاش و زمینه ورود به بازارهای فرااستانی را فراهم کنند.
نماینده عالی دولت در فارس، مسائل و مشکلات اغلب سرمایه‌گذاران را به دو دسته استانی و ملی تقسیم‌بندی کرد و اظهار داشت: بنا به سهم خود وظیفه داریم نسبت به حل مسائل و مشکلات درون‌استانی آنها تلاش کنیم و همچنین در سطح ملی خواستار رفع سایر موانع خواهیم بود.
دکتر ایمانیه بر ضرورت جلوگیری از تعطیل‌شدن بنگاه‌های اقتصادی تأکید کرد و اظهار داشت: در کنار ایجاد بنگاه‌های اقتصادی جدید می‌بایست از تعطیل‌شدن فعالیت‌های اقتصادی جلوگیری کرد؛ یکی از مشکلات عمده و مهم صاحبان صنایع مباحث مالی است که با تغییر استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت اقتصادی می‌توان آن ‌را حل کرد. سرمایه‌گذاران نباید فقط به وام از بانک اکتفا کنند؛ بلکه از راه‌های دیگر تأمین سرمایه نیز باید استفاده کنند.
وی در پاسخ به یکی از سرمایه‌گذاران کشت شیرین بیان، از آمادگی مدیریت استان برای تخصیص زمین موردنیاز خبر داد و گفت: فارس از دیرباز در زمینه گیاهان دارویی فعالیت داشته است؛ آمادگی داریم برای توسعه و گسترش فعالیت‌های مرتبط با این حوزه با سرمایه‌گذاران همکاری کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی