[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تعاملات سازنده بین بخشی برای توسعه ورزش همگانی فارس، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس،  سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با برخی از مسئولان تربیت بدنی سازمان‌ها و ارگان‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.
این دیدارها به صورت جداگانه و با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی و ایجاد تعاملات مشترک انجام گرفت.
علی‌رضا غلامیان، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی و داریوش آورند، سرپرست دبیری هیئت به تربیب با سرگرد زارعی، مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) و همچنین مهندس دانشور، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و در نهایت سرهنگ حکم‌آبادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی فرماندهی انتظامی استان فارس دیدار کردند.
در این جلسات به تحلیل وضعیت موجود و بررسی راهکارها پرداخته شد و طرفین به ظرفیت‌های سازمانی خود اشاره نمودند.
غلامیان نیز با ارائه طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و اشاره به هدف‌های مشترک خواستار همراهی و حمایت سازمان‌ها و ارگان‌ها شد.
وی بیان داشت: هیئت ورزش‌های همگانی  استان فارس با تلاش هیئت‌های شهرستانی و کمیته‌های تحت پوشش وضعیت پایداری دارد، اما به دنبال شتاب‌دهی و عملیاتی‌سازی برنامه‌های تنظیمی و رهگیری اهداف هستیم.
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی به حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان اشاره نمود و گفت: دکتر شکوهی، نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش‌های همگانی دارد و تاکنون حمایت و همراهی خوبی با هیئت داشته و از طرفی آقای خلیلی، سرپرست فدراسیون نیز توجه بسیار خوبی به استان فارس دارد و بارها ابراز امیدواری نموده‌اند. در خصوص تعامل و همکاری در شهرستان‌ها مقرر شد که تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و تربیت بدنی نیروی انتظامی فارس به رابطین خود در شهرستان‌ها توصیه نمایند که تعامل همه‌جانبه با هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان‌ها صورت پذیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی