[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

موافقت رهبر معظم انقلاب با بخشش اضافه‌خدمت سربازان، روزنامه شیراز نوین

فرماندهی معظم کل قوا با بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب، موافقت کردند. به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، برابر اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) قرار گرفت.
ستاد کل نیروهای مسلح افزود: به استناد مصوبه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و به میمنت عید سعید غدیر خم، اضافه خدمت سنواتی ۳ و ۶ ماهه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی و همچنین مشمولان وظیفه غایبی که تا تاریخ 1/7/1402 خود را جهت انجام خدمت دوره ضرورت، معرفی کنند، مورد بخشش معظم له قرار گرفت.
ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: بر این اساس همه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و بهره‌مندی از بخشش مذکور به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه کنند و مشمولان وظیفه غایب خدمت دوره ضرورت (موضوع بند ۱ ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی) چنانچه با بهره‌مندی از فرصت پیش آمده، حداکثر تا تاریخ 1/7/1402 خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ معرفی و برای اعزام به خدمت سربازی اقدام کنند، از مقررات بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند خواهند شد.
این اطلاعیه تأکید کرد: چنانچه هر یک از مشمولان وظیفه غایبی که در مهلت تعیین شده برای تعیین وضعیت خدمتی اقدامی ننمایند یا در تاریخی که برای اعزام آنها تعیین شده در خدمت حاضر نشوند کماکان به موجب ماده مذکور با اضافه خدمت سنواتی به خدمت اعزام خواهند شد. در ضمن این بخشودگی موجب حذف آثار اضافه خدمت نشده و مجوزی برای استفاده از معافیت‌های کفالت یا تحصیلی برای دارندگان غیبت سنواتی نخواهد بود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی