[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ازدواج نافرجام با ۴ کشته ، روزنامه شیراز نوین

دختر ۱۴ساله در بازجویی‌های تخصصی
 به آتش‌سوزی عمدی خانواده با نفت اعتراف کرد 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری دختر ۱۴ساله در شیراز خبر داد که خانواده خود را به آتش کشید و گفت: مخالفت خانواده برای ازدواج منجر به قتل چهار نفر شد. به گزارش دریافتی شیرازنوین، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار کرد: در پنجم تیرماه سال جاری یک فقره آتش‌سوزی منزل در روستای «تفیهان» به پلیس اعلام شد و مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس در محل حاضر و در بررسی اولیه مطلع شدند یک باب منزل مسکونی ویلایی بنا به عللی نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده و چهار نفر از اعضای خانواده (پدر، مادر و ۲ فرزند) درون منزل بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از آتش‌سوزی فوت کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در ادامه تحقیقات در صحنه، کاراگاهان متوجه شدند که این خانواده دارای ۲ فرزند دیگر (دختری ۱۴ و پسری پنج‌ساله) می‌باشند که در زمان بروز آتش‌سوزی در منزل حضور نداشته‌اند؛ لذا فرضیه‌ ارتکاب جرم توسط دختر فقدانی به دلایل اختلافات قبلی با خانواده شکل گرفت.
سرهنگ حبیبی تصریح کرد: مأموران سریع تحقیقات فنی و اطلاعاتی خود را آغاز و مطلع شدند که دختر فقدانی خانواده ارتباط تلفنی با فردی از اتباع بیگانه دارد و در حال حاضر در یک باغ مخفی می‌باشند.
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات شبانه‌روزی، ۴۸ ساعت بعد از صحنه آتش‌سوزی، اتباع بیگانه ۱۵ساله را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه مأموران سریع به باغ موردنظر اعزام شدند و دختر ۱۴ساله را دستگیر کردند و به مقر انتظامی دلالت دادند، اظهار کرد: متهم (دختر ۱۴ساله) در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به آتش‌سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر موردعلاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.
سرهنگ حبیبی خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند، به شدت برخورد خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی