[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پایان کار سیامک نعمتی با پرسپولیس، روزنامه شیراز نوین

هافبک تیم پرسپولیس گفت: باشگاه به من اعلام بی‌نیازی کرده است. به گزارش فارس، سیامک نعمتی پس از فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: امروز آمدم باشگاه تا ببینم شرایط به چه شکل است‌، اعلام کردند نیازی به من ندارند و باید دنبال تیم جدیدی باشم. به هرحال فوتبال است، یک روز در پرسپولیس هستید و یک روز باید بروید. هر آمدنی رفتنی دارد، دیگر قسمت بود که من هم از پرسپولیس بروم.
وی در مورد اینکه به‌عنوان زننده گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا، هواداران انتظار نداشتند او به این شکل از تیم جدا شود، پاسخ داد: هواداران همیشه از روزی که به پرسپولیس آمدم به من لطف داشتند و دارند‌؛ همیشه از من حمایت کرده‌اند، دم آنها گرم که همیشه پشت من و تیم بودند‌. یک روز به پرسپولیس آمدم و یک روز هم باید بروم. فوتبال است؛ یک روز می‌‌گویند نمی‌‌خواهیمت و دنبال تیم جدید باش‌. این شرایط برای من پیش آمد و ان‌شاءالله پرسپولیس هم در ادامه راه موفق باشد.
هافبک پرسپولیس درمورد طول دوره حضورش در این تیم هم گفت: ۶ سال در پرسپولیس بودم؛ الآن هم قرارداد دارم، اما باشگاه به من اعلام کرد دنبال تیم جدید باش و ما هم از امروز دنبال تیم جدید هستیم.
نعمتی در خصوص اینکه آیا قانون سقف قرارداد منطقی است، توضیح داد: هنوز خیلی وارد این جزئیات نشده‌ام. امیدوارم هرچه به صلاح فوتبال است رقم بخورد. ما هم در این ۳_۲ روز شرایط جدیدی پیدا کرده و بتوانیم تیم جدید خود را مشخص کنیم.
وی در مورد مقصد جدیدش گفت: باید صحبت‌هایی بکنیم و بعد تصمیم بگیریم. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی