[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انتخاب مردم اساس انتخابات است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس ستاد انتخابات فارس با بیان اینکه همه باید تابع قانون و پایبند به آن باشیم، اظهار داشت: در انتخابات آتی به هیچ وجه در مقابل حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و به هیچ‌کس اجازه مداخله در امر انتخابات را نمی‌دهیم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به عنوان مجریان انتخابات همراه با مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظران انتخابات تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی و ارتباط دائم کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و هیئت نظارت در زمینه آموزش و توانمندسازی مجریان و ناظران فرایند انتخابات را اجرا کنیم. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت فارس در شیراز افزود: ما به عنوان مجموعه وزارت کشور وظیفه داریم که با هدایت افکار عمومی و استفاده از همه ظرفیت‌ها زمینه حضور گسترده مردم و در ادامه صیانت از آرای آنها را فراهم کنیم. او ادامه داد: باید از هم اکنون شرایطی را فراهم آوریم که با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، تمام مسیرهای تخلف محکم مسدود شده و شرایط به گونه ای باشد که همه به فکر رقابت سالم باشند.
وی با بیان اینکه همه باید تابع قانون و پایبند به آن باشیم، اظهار داشت: در انتخابات آتی به هیچ وجه در مقابل حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و به هیچ کس اجازه مداخله در امر انتخابات را نمی‌دهیم. رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در حوزه امنیت هم وظیفه داریم به عنوان مجریان انتخابات تدابیری را با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اتخاذ کنیم تا به رغم وجود چالش‌های احتمالی، شاهد برگزاری انتخاباتی امن و سالم باشیم.
قزل‌سفلی افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات همراه با مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظران انتخابات تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی و ارتباط دائم کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و هیئت نظارت در زمینه آموزش و توانمندسازی مجریان و ناظران فرایند انتخابات را اجرا کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی