[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

معابر با المان شهدا مزین می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه همه ما مرهون مجاهدت‌ها، دلاورمردی‌ها و تلاش شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت وجه متمایز جمهوری اسلامی ایران با همه کشورهاست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در بازدید حوزه  امور ایثارگران و جانبازان شهرداری، بر تلاش ایثارگران برای این مرزوبوم و دِینی که جامعه به شهدا و ایثارگران دارد، اشاره و اظهار کرد: امروز همه ما مرهون مجاهدت‌ها، دلاورمردی‌ها، تلاش شهدا و ایثارگرانی هستیم که در جبهه‌های هشت‌سال دفاع مقدس جانانه برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کردند.
شهردار کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت وجه متمایز جمهوری اسلامی ایران با همه کشورهاست.
او در ادامه دیدار، به جمعیت نزدیک به دوهزار و ۵۰۰ نفری خانواده ایثارگری شاغل در شهرداری شیراز به انتصاباتی که از همین بدنه بوده، اشاره و بیان کرد: این افراد ثابت کرده‌اند از آزمون مسئولیت خود به‌خوبی برآمده‌اند.
بنا به اظهار اسدی، شأن مسئولان در شهرداری به‌عنوان خدمتگزاران به مردم «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» بوده و در این راستا همه خانواده بزرگ شهرداری به‌ویژه ایثارگران تمام تلاش خود را برای خدمت بی‌منت به شهروندان انجام می‌دهند.
شهردار شیراز در این دیدار با تقدیر از مسئولان قبلی این حوزه، خواستار ارتباط مناسب مسئول فعلی با خانواده بزرگ ایثارگری و ارتباط شایسته با نهادها و دستگاه‌هایی نظیر نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.
او با اشاره به وجود بیش از پنج هزار شهید در خطه شهیدپرور شیراز و لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در این کلان‌شهر تصریح کرد: همان‌طور که از سازمان سیما، منظر و فضای سبزی شهر خواسته‌ام در موضوع ساخت و نصب تمثال و المان‌های شهدا با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه نظیر کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس درخور شهدا عمل کنند، مشاور امور ایثارگران و جانبازان نیز باید در این موضوع با سازمان سیما، منظر و فضای سبز همکاری و همراهی تنگاتنگ داشته باشد.
مشاور امور ایثارگران و جانبازان شهردار شیراز نیز در این دیدار از حضور و راهبردهای این مقام ارشد مدیریت شهری درروند امور ایثارگران و جانبازان تقدیر کرد. محمدمهدی اسماعیلی ابهری با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات در حال انجام و قابل محسوس شهردار شیراز در حوزه ایثارگری ابراز امیدواری کرد که در ادامه، شاهد روند بسیار مثبتی در این حوزه باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی