[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای باشکوه جشن‌های دهه ولایت ، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت در بیش از ۶۷ مکان با مشارکت مناطق یازده‌گانه شهر شیراز خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، محمدعلی چوبینی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت با اعلام این خبر بیان کرد: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت در سطح جامعه، جشن‌های ویژه ایام قربان تا غدیر خم در سطح مناطق یازده گانه شهر شیراز برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه اجرای این جشن‌ها در بیش از ۶۷ مکان از روز دهم تیرماه پیش بینی شده است، افزود: در سطح مناطق یازده‌گانه شهر شیراز در این ایام به گونه ای برنامه‌ریزی شده است که هر شب در سه تا چهار مکان از جمله بوستان‌ها، مساجد و حسینیه‌ها و پیاده‌راه‌ها جشن‌های دهه ولایت و امامت با حضور شهروندان برگزار می‌شود. معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه در شامگاه سه‌شنبه ۱۳ تیرماه در محل ورزشگاه حافظیه شیراز جشن بزرگ «بیعت» به عنوان شاخص‌ترین برنامه این ایام برگزار می‌شود، گفت: در این جشن بزرگ، عبدالرضا هلالی، محمد اسداللهی، علی‌اکبر قلیچ و حسین حقیقی مدیحه‌سرایی خواهند کرد و محمدرضا ذریه و احمد بابایی به اجرای برنامه‌های شاد و شعرخوانی می‌پردازند.
چوبینی یادآور شد: فضاسازی شهری، آذین‌بندی، برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) و نورافشانی از جمله برنامه‌های اجرایی در مکان‌های برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی