[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیشرفت پروژه شهید استوار چشمگیر است، روزنامه شیراز نوین

نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و عمران شورای شهر شیراز:
پیشرفت پروژه شهید استوار چشمگیر است

نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از تعامل و همدلی مجموعه مدیریت شهری برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز، مصطفی کیانی رحیمی در حاشیه بازدید از پروژه بزرگ‌راه شهید استوار که به همت سازمان عمران شهرداری شیراز در دست احداث است، بیان داشت: نقش پروژه شهید استوار در زمینه تسهیلگری در حوزه حمل و نقل و ترافیک ارزنده است و به موازات آن اراضی این منطقه از مرغوبیت و ارزش افزوده چشمگیری برخوردار می‌شوند. او با قدردانی از عملکرد معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در پیشبرد پروژه‌ها اظهار داشت: اهتمام شهردار کلان‌شهر شیراز در راستای اجرای جهش‌های عمرانی نویدبخش روزهای خوبی برای سومین حرم اهل بیت(ع) است. وی از اتخاذ رویکرد هم‌افزایی میان شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد و افزود: دستاورد چنین تعامل‌هایی را می‌توان در پیشرفت فیزیکی پروژه شهید استوار در یک ماه اخیر مشاهده کرد و در شورای شهر با روحیه‌ای جهادی به دنبال برطرف ساختن چالش‌هایی هستیم که پروژه‌های بزرگ عمرانی با آنها روبه‌رو هستند. نایب رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر در ادامه بیان داشت: امیداوریم پروژه فاخر شهید استوار در زمانی زودتر از برنامه زمان‌بندی‌شده و در دهه شکوهمند فجر به بهره‌برداری برسد و آن را پیشکش اهالی فرهنگ‌مدار شیراز در سومین حرم اهل بیت(ع) کنیم.
کیانی رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد خدمات عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در افزایش رضایتمندی شهروندان و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) نقش مثبتی ایفا کند و در پرتو آن شاهد افزایش کیفیت زندگی در این کلان‌شهر باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی