[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

تقویت شبکه آب‌رسانی در شهرستان‌های فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت آبفا فارس در سفر به شهرستان‌های فسا و داراب، آخرین وضعیت آب‌رسانی به مردم و روند اجرای پروژه‌های آب شرب این شهرستان‌ها را موردبررسی قرار داد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت آبفا فارس، دکتر علی‌جان صادق‌پور مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس که برای بررسی آخرین وضعیت تأمین آب شرب مردم به شرق فارس سفر کرده بود، از نزدیک در جریان اجرای پروژه‌های آب‌رسانی در شهرستان‌های داراب و فسا قرار گرفت.
دکتر صادق‌پور در این بازدید‌ها از چاه‌های شماره ۲۸، ۲۹ و ۳۰ و همچنین مراحل پایانی ایستگاه پمپاژ شهرک آیت الله نسابه داراب بازدید کرد و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید نمود. مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در این سفر به شهرستان فسا هم رفت و طی بازدیدی از چاه‌های منطقه شیدانک این شهرستان در جریان اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال چاه‌های مزبور قرار گرفت و خواستار سرعت بخشیدن به روند اجرا گردید.
لازم به توضیح است که از سال گذشته با پیش بینی اتمام ذخیره آب سد رودبال و عدم امکان تأمین آب شرب شهرستان‌های داراب، زرین دشت و فسا از این منبع تأمین آب، با تأکید مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور و استاندار فارس، کمیته بحران شرکت آبفا فارس به ریاست دکتر صادق‌پور مدیرعامل این شرکت تشکیل شد و طی جلسات مستمر کارشناسی، به منظور گذر از بحران کم آبی در این شهرستان‌ها، پروژه‌هایی تعریف و عملیات اجرایی آنها آغاز شد. این پروژه‌ها که قریب به اکثریت آن به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته، بخش زیادی از دغدغه تأمین آب شرب این مناطق را مرتفع نموده است.
گفتنی است هفته گذشته طی مراسمی با حضور محرابیان وزیر نیرو، عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، محیط‌زیست و نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و دکتر ایمانیه استاندار فارس، فاز اول طرح آب‌رسانی به شهرستان‌های داراب و زرین دشت بهره برداری گردید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی