[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس انفجار بزرگ در راه است؟، روزنامه شیراز نوین

فسخ قرارداد علی‌رضا بیرانوند با پرسپولیس، شایعه حضور او در استقلال را قوت بخشید.
به گزار فوتبال 360، هواداران پرسپولیس دیروز را با یک شوک بزرگ آغاز کردند؛ فسخ قرارداد علی‌رضا بیرانوند. دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که مدتی است به دلیل پرداخت نشدن مطالبتش اقداماتی  انجام می‌دهد. او در این مدت دو بار نوتیس(اخطار) برای باشگاه فرستاد، با این وجود انتظار نمی‌رفت که کسی به جدایی بیرانوند و از آن مهم‌تر حضور او در استقلال فکر کند.
دیروز اما اخبار قابل‌توجهی منتشر شد؛ ابتدا ایسنا از ملاقات بیرانوند و حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال و پیشنهاد آبی‌ها به «بیرو» خبر داد و در ادامه کریمی به هواداران وعده داد به زودی بمبی منفجر می‌کند. فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس هم تکمیل‌کننده این اخبار بود.
برخی کارشناسان فسخ قرارداد بیرانوند و پرسپولیس را ممکن نمی‌دانستند، از طرفی برخی خبرنگاران نزدیک به پرسپولیس عنوان می‌کردند این بازیکن قصد جدایی ندارد و تنها از پرداخت نشدن مطالبتش و رقم قرارداد ناراضی است، اتفاقات 48 ساعت اخیر اما این معادلات را تغییر داد.
مشخص شده است که بمب مدنظر استقلالی‌ها کسی نیست به غیر از علی‌رضا بیرانوند؛ دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و یکی از ارکان قهرمانی این تیم. اینکه چقدر این انتقال جنجالی که شاید مهم‌ترین انتقال یک دهه اخیر باشد ممکن است و بیرانوند واقعاً مصمم به استقلالی شدن است در ساعات آینده مشخص می‌شود، اما واضح است که این فسخ قرارداد، بیرانوند و باشگاه پرسپولیس را وارد یک دعوای حقوقی خواهد کرد.
رابطه بیرانوند و مدیریت باشگاه کاملاً تخریب شده است و این فسخ قرارداد هم در اثر همین رابطه خراب است. 
جلسه چند روز پیش رضا درویش و بیرانوند هم این رابطه را ترمیم نکرد. پس از انتشار خبر جدایی بیرو از پرسپولیس چند بازیکن پرسپولیس با تماس با این بازیکن خواستار این شدند که او از جدایی منصرف شود. یحیی گل‌محمدی هم امروز در این باره جلسه‌ای با مدیریت باشگاه دارد.
جدایی بیرانوند از پرسپولیس یک ضربه بزرگ به پرسپولیس و یک پیروزی برای استقلال خواهد بود، به این شرط که این جدایی عواقب حقوقی برای بیرو و استقلال نداشته باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی