[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

آشنایی با خرید لالیگایی خِمِس شاگرد زیدان سوار تراکتور می‌شود، روزنامه شیراز نوین

آلوارو خیمنس به زودی برای عقد قرارداد به تبریز خواهد رفت.
به گزارش فوتبال 360، در شرایطی که روزهای اخیر رسانه‌ها و مطبوعات داخلی با ذکر نام ایسکو به‌عنوان هدف تیم تراکتور تبریز خبرساز شده بودند، امروز مشخص شد که بازیکن مدنظر پاکو خمس، «آلوارو خیمنس» است. بازیکن 28 ساله‌ای که فصل گذشته در لاس‌پالماس حضور داشت و به این تیم کمک کرد تا دوباره به سطح اول فوتبال اسپانیا برگردد؛ اکنون به بررسی زندگی و دوران حرفه‌ای او خواهیم پرداخت.
خیمنس در اندلس به دنیا آمد و پس از حضور کوتاه در تیم پایه کوردوبا، در سال 2010 با رئال مادرید قرارداد بست. او توسط زین‌الدین زیدان به تیم کاستیا(تیم دون رئال) رفت و بیشترین تجربه همکاری را با او داشت. او 27 بازی برای زیدان انجام داد و با ثبت 3 گل و 8 پاس از بازیکنان مورد علاقه زیدان بود. با ورود به سن 20 سالگی، رئال مادرید ترجیح داد خیمنز را به ختافه قرض دهد و پس از آن در سال 2017 به صورت دائمی بازیکن ختافه شد تا آرزوی رسیدن به تیم اصلی رئال برایش به پایان برسد. این گوش راست در همان نخستین بازی خود برای ختافه اخراج شد و به نیمکت برگشت.
خیمنس در ادامه دوران حرفه‌ای‌ خود به صورت قرضی اسپورتینگ خیخون پیوست، ولی واقعیت این است که او از زمان جدایی از رئال مادرید، هیچ وقت تعداد گل‌هایش از تعداد انگشتان یک دست فراتر نرفت. آلوارو در ادامه انتقال‌های قرضی‌اش به آلباسته رفت و سپس روانه کادیس شد. علاقه پاکو خمس، سرمربی ایبیزا به این بازیکن باعث شد تا او را به صورت قرضی به تیمش ببرد. مصدومیت‌های خیمنس باعث شد تا او تنها هشت بازی کامل برای خمس انجام دهد و تنها یک گل به ثمر برساند. او پس از ایبیزا به لاس‌پالماس رفت و فصل گذشته با به ثمر رساندن سه گل در 27 بازی نشان داد که می‌تواند پیش از پا گذاشتن به سن سی سالگی، روند رو به اوج خودش را دوباره شروع کند. فصل گذشته را باید موفق‌ترین فصل دوران بازی خرید جدید تراکتور دانست؛ او در صعود لاس‌پالماس به لالیگا نقش مؤثری ایفا کرد. در کارنامه این بازیکن 28 ساله 22 بازی در لالیگا و یک گل و 148 بازی در لالیگای دو و 13 گل دیده می‌شود. او یکی از دوستان صمیمی مارکوس یورنته و مارتین اودگارد محسوب می‌شود، زیرا در جوانان رئال با یکدیگر بزرگ شدند؛ آنها راهی اتلتیکومادرید و آرسنال شدند و آلوارو به تراکتور رسید. همسر او نیز به حرفه بازیگری علاقه دارد و در فیلم‌های اسپانیایی بازی کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی