[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ستاره استقلال در تیم سابق آزمون و عزت‌اللهی، روزنامه شیراز نوین

به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها امید چندانی به توافق با باشگاه سانتاکلارا ندارند و ممکن است محمد محبی فصل بعد را در تیم دیگری به میدان برود.
به گزارش ورزش سه، با حرف‌هایی که علی امیری انجام داد، مشخص شد که سانتاکلارا اساساً مسئله مفاد انتقال قرارداد قرضی با استقلال را قبول ندارد و محمد محبی به باشگاه سومی در لیگ روسیه انتقال پیدا خواهد کرد.
استقلال در ماه‌های اخیر سخت در تلاش بود تا بتواند با ارائه مبلغی به باشگاه سانتاکلارا، قرارداد محبی را دائمی کند، اما عدم پرداخت یکی از اقساط این انتقال قرضی سبب شد تا تیم پرتغالی زیر بار تفاهم‌نامه قبلی نرود و کار به شکایت و تشکیل پرونده در دادگاه CAS کشیده شود.
تیم پرتغالی مدعی است از آنجایی که یکی از اقساط انتقال محبی به درستی و در زمان مقرر پرداخت نشده، تفاهم‌نامه‌ای که با استقلال به امضا رسیده فاقد اعتبار است و حالا سانتاکلارا برای دائمی شدن حضور این بازیکن در استقلال، زیر بار مبلغ 600 هزار یورو نمی‌رود.
علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال در تماس تلفنی با برنامه فوتبال برتر درخصوص آخرین وضعیت وینگر بوشهری به صحبت پرداخت و مشخص بود که جدایی محبی از جمع آبی‌های پایتخت قطعی است.
امیری در پاسخ به این سؤال میثاقی که قرار بود روز گذشته مبلغی به حساب سانتاکلارا واریز گردد تا بحث پرداخت 600 هزار دلار برای دائمی شدن این انتقال آغاز شود، اظهار داشت: چنین چیزی صحیح نیست؛ در زمان مدیریت آقای فتح‌الله‌زاده مبلغ 240 هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز شد که می‌دانید 90 هزار یورو آن به حساب نشست و 150 هزار یورو طلبکار شدیم. این باشگاه خواستار ابطال قرارداد شد و این پرونده در دادگاه CAS باز است. ما بارها با باشگاه سانتاکلارا مذاکره کردیم و خواستار اعلام یک شماره حساب جدید شدیم تا نسبت به واریز وجه اقدام کنیم؛ آنها گفتند این قرارداد را کلاً قبول ندارند.
با وجود اینکه امیری از تعیین یک نماینده در پرتغال برای مذاکره با سانتاکلارا خبر داد، اما مشخصاً جدایی محمد محبی از استقلال قطعی است، چراکه باشگاه سانتاکلارا دیگر زیر بار تفاهم‌نامه قبلی برای دائمی شدن قرارداد محبی به مبلغ 600 هزار یورو نمی‌رود و به باشگاه‌های خواهان وی اعلام کرده که برای به خدمت گرفتن وینگری بوشهری، باید مبلغ بند فسخ وی؛ یعنی رقم 3 میلیون یورو پرداخت شود.
سانتاکلارا در پایان فصل جاری به لیگ یک سقوط کرد و حالا مایل است محمد محبی را قطعی بفروشد تا بخشی از هزینه‌های تیم در فصل جاری را تأمین کند و این مسئله از جمله دلایل مخالفت تیم پرتغالی با انتقال 600 هزار یورویی به استقلال است. در همین خصوص خبر می‌رسد که باشگاه روستوف روسیه برای جذب محبی با طرف مقابل وارد مذاکره شده و رقم خوب و قابل‌توجهی برای پرداخت رضایت‌نامه بازیکن ایرانی سانتاکلارا پیشنهاد داده است.
در زمان برگزاری دیدار دوستانه میان ایران و روسیه در فروردین امسال، والری کارپین سرمربی روس‌ها عملکرد محبی را پسندید و از آنجایی که این سرمربی هم‌إزمان هدایت باشگاه روستوف را برعهده دارد، مذاکرات برای جذب وینگر بوشهری آغاز شده و انتظار می‌رود که تصاویر او با لباس تیم سابق سردار آزمون و سعید عز‌ت‌اللهی طی روزهای آینده منتشر شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی