[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شروع اسکواش قهرمانی کشور از شنبه در شیراز، روزنامه شیراز نوین

مسابقات کشوری اسکواش در بخش پسران، در دو رده سنی کمتر از ۱۷ و کمتر از ۱۹ سال به میزبانی استان فارس، شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت اسکواش استان فارس در این رابطه به شیرازنوین گفت: این رقابت‌ها از ۱۷ تیرماه و با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از تمام نقاط کشور آغاز می‌شود. شرکت‌کنندگان از تاریخ ۱۶تیرماه وارد شیراز خواهند شد و در همان تاریخ، قرعه‌کشی در مجموعه ورزشی اسکواش پارس و با حضور نمایندگان تیم‌های ورزشی و نماینده فدراسیون برگزار خواهد شد.
میرحسینی افزود: مسابقات تا روز ۱۹ تیرماه ادامه خواهد یافت و مراسم اختتامیه نیز در مجموعه ورزشی پارس اسکواش صورت خواهد گرفت. 
همچنین رئیس هیئت اسکواش شهرستان شیراز در این باره اظهار داشت: این مسابقات با حضور ریاست فدراسیون اسکواش، دبیر فدراسیون و همچنین قهرمانان ارزشمند و مسئولان ورزش استان برگزار خواهد شد. 
امین مولایی افزود: خوشبختانه ۶ نفر از ورزشکاران هیئت اسکواش شیراز نیز در این مسابقه حضور خواهند داشت. 
وی با بیان اینکه سالن پارس اسکواش از دسته سالن‌های مجهز در سطح کشور می‌باشد، اظهار داشت: تمام کادر اجرایی برگزاری مسابقه از استان فارس هستند که این نکته، قابلیت‌ها و جایگاه این رشته را در سطح استان فارس به نمایش می‌گذارد. 
وی در پایان گفت: خوشبختانه تمامی برنامه‌ریزی‌ها در خصوص اسکان ورزشکاران، تغذیه، محل تمرین و... صورت گرفته است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. لازم می‌دانم از مسئولان فدراسیون بابت حسن اعتمادی که به هیئت اسکواش استان فارس داشتند، تشکر و قدردانی کنم. 
به گزارش شیرازنوین، در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگانی از کیش، سمنان، گیلان، لرستان، کرمان، کرمانشاه، یزد، مرکزی، گلستان، خراسان جنوبی، اصفهان، تهران، خوزستان، قم و آذربایجان شرقی حضور خواهند داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی