[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تسهیل ترافیکی در پل سلمان فارسی، روزنامه شیراز نوین

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از پیشبرد پروژه‌های عمرانی در سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز، علی‌حسین عباسی با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم و در بازدید شبانه از عملیات اجرایی پروژه تعریض پل سلمان فارسی به ارائه توضیحاتی پیرامون مشخصات فنی این طرح پرداخت و افزود: عملیات بتن‌ریزی این پل به مقتضیات ترافیکی در سه قسمت انجام می‌پذیرد که در بخش اول، پل شرقی طبق برنامه زمان‌بندی‌شده به پایان رسید.
او با اشاره به برخی از مشخصات فنی پروژه تعریض پل سلمان فارسی گفت: طول تعریض این پل به ۷۰ متر می‌رسد و عرض عرشه در قسمت‌های شرقی و غربی پل هرکدام معادل یازده‌ونیم متر است؛ همچنین تعداد کوله‌ها و پایه‌ها به ترتیب 4 و ۱۰ عدد است و ۱۲ دهانه ۱۱متری عرشه دال درجا دارد.
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: حجم کل بتن مصرفی در پروژه تعریض پل سلمان فارسی معادل ۳۵۰۰ مترمکعب است و حجم عملیات خاکی آن ۲۶۰۰ مترمکعب ارزیابی شده است.
عباسی در بخش پایانی سخنانش با تشریح اهداف پروژه تعریض پل سلمان فارسی گفت: افزایش ظرفیت تردد خودروها روی پل رودخانه سلمان فارسی، تسهیل تردد خودروها و روان‌سازی ترافیک محور پل ولی‌عصر به میدان گلستان و بالعکس، تسهیل تردد خودروهای ورودی و خروجی پل سلمان فارسی به خیابان ساحلی از اهداف اجرای این پروژه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی