[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عملیات مشترک پلیس اصفهان و لارستان و کشف ۳۰ کیلو شیشه و هروئین، روزنامه شیراز نوین

عملیات مشترک پلیس اصفهان و لارستان و کشف 30 کیلو شیشه و هروئین

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری تارا و کشف بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی (شیشه و هروئین) در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌ اصفهان و لارستان خبر داد. 
سردار «یوسف ملک‌زاده» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان «اصفهان» با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری تارا در محور مواصلاتی «بندرعباس- شیراز» در حال انتقال یک محموله مواد مخدر است که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس لارستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری تارا را شناسایی و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این سواری 25 کیلو و 450 گرم شیشه و 4 کیلو و 900 گرم هروئین (در مجموع 30 کیلو و 350 گرم مواد مخدر) که به‌صورت کاملاً حرفه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه در این خصوص راننده و 2 سرنشین دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعاً به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی