[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حکم اعدام ۲ ‌تروریست‌‌ حمله به حرم شاهچراغ(ع) در دیوان عالی تأیید شد‌، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌کل دادگستری استان ‌فار‌س خبر داد: 
حکم اعدام ۲ ‌تروریست‌‌ حمله به 
حرم شاهچراغ(ع) در دیوان عالی تأیید شد‌

رئیس‌کل دادگستری استان ‌فار‌س با بیان اینکه حکم اعدام ۲ ‌تروریست‌‌ حمله به حرم شاهچراغ(ع) در دیوان عالی کشور تأیید شد‌، گفت: این حکم ‌به‌زودی اجرا خواهد شد. به گزارش تسنیم، ‌حجت‌الاسلام و ‌المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه از ابتدای آغاز محاکمه عوامل این حمله تروریستی، مردم شیراز و سایر اقصی‌نقاط کشور خواستار اشد مجازات تروریست‌ها بودند، اظهار داشت:‌ روند رسیدگی دقیق به پرونده متهمان در مرحله دادسرا و دادگاه با دقت و رعایت دقیق موازین قانونی و حضور وکلای قانونی متهمان انجام شد و حکم اولیه مجازات اعدام این متهمان در روز‌های پایانی سال گذشته صادر شد.
وی با بیان اینکه رأی صادره در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز پس از اعتراض وکلای متهمان دیوان عالی کشور رسیدگی شد، افزود: پس از رسیدگی مجدد به این پرونده در مرجع عالی قضایی کشور رأی اولیه اعدام دو تن از تروریست‌ها که نقش مستقیمی در طراحی حمله و پشتیبانی از عامل اصلی ترور داشتند، در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد.
رئیس‌کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: دادگستری فارس از ابتدای این حادثه تلخ رسیدگی سریع، دقیق و قانونی را در دستور کار خود قرار داد که با طی‌شدن تمام مراحل قانونی این حکم به‌زودی اجرا خواهد شد.
گفتنی است حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) در مغرب 4 آبان ماه 1401 منجر به شهادت 13 تن و زخمی شدن 25 تن از خادمان و زائران حرم احمدی شد و عامل اصلی حمله در درگیری با نیرو‌های انتظامی و امنیتی کشته شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی