[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شکست والیبال ایران از قعرنشین لیگ ملت‌ها، روزنامه شیراز نوین

تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مقابل قعرنشین این مسابقات شکست تلخی را تجربه کرد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته سوم و پایانی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مقابل بلغارستان قعر نشین قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱ به سود بلغارستان تمام شد.
تیم ملی والیبال ایران با ترکیب مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، علی حاجی پور و محمدرضا مؤذن برابر بلغارستان صف ‌رایی کرد و روی نیمکت در غیاب بهروز عطایی، علی‌رضا طلوع کیان هدایت تیم را بر عهده داشت.
در ست نخست این دیدار، ایران عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست با دفاع خوب روی تور سید محمد موسوی، کار را برای حریف دشوار کند تا این ست برای ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پایان برسد.
در ست دوم، بلغارستان توانست امتیاز نخست را به نام خود کند. این تیم در ادامه مسابقه بهتر از ایران بود و موفق شد با اشتباهات ملی پوشان والیبال ایران این ست را به نام خود کند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد.
در ست سوم بلغارستان بازی را بهتر شروع کرد و در امتیازات ابتدایی از ایران پیش افتاد. والیبال ایران در اواسط این ست موفق شد به بازی برگردد و در آخر با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا ایران در ست شماری ۲ بر ۱ از حریف خود پیش باشد.
در ست چهارم و در امتیازات ابتدایی، ایران از حریف خود عقب بود، اما ملی‌پوشان موفق شدند مقابل قعرنشین لیگ ملت‌ها کامبک زده و به بازی برگردند تا نتیجه ۱۳ بر ۱۳ برابر شود. اما در ادامه ایران نتوانست این تساوی را حفظ کند و با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ از بلغارستان عقب افتاد. در ادامه بازی، بلغارستان تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی برسد تا تکلیف تیم برنده به ست پنجم این دیدار کشیده شود.
در ست پنجم این دیدار، ایران اولین امتیاز را کسب کرد؛ در اواسط ست پنجم، دو تیم پایاپای کار کردند به طوری که نتیجه برابر ۵ شد. بلغارستان باز هم بهتر بود به طوری که نتیجه ۸ بر ۶ به سود حریف ایران شد. ایران با دفاع خوب خود توانست اختلاف را کم کند تا دو تیم برابر ۱۱ شوند. بلغارستان در ادامه این بازی، تیم برتر بود و توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ پیروز میدان شود تا ایران با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به قعر نشین لیگ ملت‌ها واگذار کند.
گفتنی است، با توجه به اینکه ۷ تیم برتر این مسابقات به علاوه لهستان میزبان به دور بعدی این رقابت‌ها صعود خواهند کرد، تیم ملی والیبال ایران با این شکست به طور کلی شانس صعود به مرحله بعدی را از دست داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی