[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معرفی دانشجویان یمنی به ادامه تحصیل در شیراز، روزنامه شیراز نوین

معاون درمان وزیر کشور یمن با هدف افزایش تعامل بین دانشگاه‌های علوم‌پزشکی شیراز و یمن، به شیراز سفر کرد. به گزارش روابط‌عمومی معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان وزیر کشور یمن و هیئت همراه در سفر خود به شیراز، ضمن بازدید از امکانات آموزشی، پژوهشی و درمانی این دانشگاه، طی نشستی با مسئولان حوزه سلامت، پیرامون همکاری‌های مشترک دوجانبه و تربیت نیروی‌های متخصص یمنی در شیراز به تبادل نظر پرداخت.
دکتر«عبدالوهاب» در این نشست مواردی همچون انتقال و درمان بیماران یمنی و استفاده از ظرفیت‌های توریسم سلامت در زمینه‌های مختلف پزشکی و پیوند اعضا را نیز مطرح کرد.
او در ادامه ضمن بازدید از بیمارستان ابوعلی سینا شیراز، با معاون بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و رئیس این مرکز درمانی، دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون درمان وزیر کشور یمن، ضمن قدردانی از تلاش مسئولان دانشگاه و اشاره به دستاوردهای بزرگ پزشکی، دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز را یکی از قطب‌های علمی منطقه معرفی کرد. او در زمینه انعقاد تفاهم‌نامه و معرفی دانشجویان ممتاز یمنی به ادامه تحصیل در شیراز، مطالبی عنوان کرد.
در این دیدار، دکتر «سیدحسن سراج» معاون بین‌الملل دانشگاه، دکتر «محمدباقر خسروی» رئیس بیمارستان ابوعلی سینا، دکتر «مهدی پاسالار»، مدیر روابط، رتبه‌بندی و اعتباربخشی بین‌الملل دانشگاه و «علی طاهری» کارشناس روابط بین‌الملل دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی