[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

خدمات سلامت در فیروزآباد ارزیابی شد ، روزنامه شیراز نوین

خدمات سلامت در فیروزآباد ارزیابی شد 

هفتمین مقصد تیم پایش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از شهرستان‌های استان فارس، شهرستان فیروزآباد و ارزیابی خدمات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در حوزه‌های مختلف بود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس حوزه ریاست و مشاور رئیس دانشگاه در نشست توجیهی که ابتدای این سفر در شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های بازدید تیم نظارتی دانشگاه را پایش عملکرد و شاخص‌های سلامت محور و تلاش برای رفع مسائل و چالش‌های این حوزه در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، عنوان کرد. دکتر «سید روح اله حسینی» در نشست با مسئولان حوزه سلامت شهرستان فیروزآباد، هدف از این سفر را پایش چگونگی ارائه خدمات سلامت در این شهرستان و ارزیابی چالش‌های این حوزه در راستای توسعه و ارتقای خدمت رسانی به مردم و کمک به پیشرفت بهتر کارها برشمرد. او در ادامه ضمن بررسی شاخص‌های مختلف حوزه سلامت شهرستان فیروزآباد، بر تقویت تعامل و همراهی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان این فیروزآباد، همچنین تعامل بیشتر با مسئولان این شهرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای شهرستان فیروزآباد، با افزایش همکاری‌های دورن سازمانی و برون سازمانی، برای بهره مندی از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و ارتقای ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم شهرستان فیروزآباد، تلاش شود.
دکتر «سید روح اله حسینی» رئیس حوزه ریاست دانشگاه به عنوان مسئول تیم پایش دانشگاه در ادامه از ساختمان در حال ساخت شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، موتورخانه شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، ساختمان جدید در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شهید اکبری و واحدهای مختلف این مرکز خدمات جامع سلامت بازدید کرد.
حضور در شهر میمند و بازدید از بخش‌های مختلف مرکز بهداشتی درمانی شهید امام رضا(ع) بازدید از پایگاه اورژانس در حال ساخت وحدت آباد و بازدید از پایگاه اورژانس شهری فیروزآباد با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در شهرستان فیروزآباد، برنامه بعدی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی