[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

روزانه ۱۲۰هزار نفر مسافر مترو هستند ، روزنامه شیراز نوین

راهبرد گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها در اولویت مدیریت شهری شیراز قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در آستانه ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب، شهردار کلان‌شهر شیراز در جلسه‌ای که با حضور قائم‌مقام، معاونان و جمعی از مدیران شهرداری شیراز و مسئولان سامانه مردم‌رسی بدین منظور تشکیل شد، بر آن تأکید و تصریح کرد: مدیریت شهری علاوه بر توجه جدی به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده ۱۳هزار نفری شهرداری این کلان‌شهر، برای گسترش این فرهنگ غنی ایرانی اسلامی گام برمی‌دارد.
بنا به اظهار محمدحسن اسدی، مقوله عفاف و حجاب منبعث از آموزه‌های دینی بوده و ما نیز بر مبنای ولایت‌مداری، گسترش این امر مهم را در دستور کار مدیریت شهری قرار داده‌ایم. این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز تصریح کرد: همان‌طور که تکریم و جلب رضایت ارباب‌رجوع از طریق ارائه خدمات باکیفیت در سرلوحه امور قرار دارد، در مقابل نیز رعایت همه شئون و پوشش اسلامی مراجعه‌کنندگان همواره باید مدنظر باشد. او اضافه کرد: رعایت عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از قوانین اصلی کشور است و با توجه به اینکه در سطح مناطق یازده‌گانه، سازمان‌ها و معاونت‌های ذیل مجموعه شهرداری روزانه پذیرای تعداد زیادی ارباب‌رجوع است، باید در هنگام مراجعه به این مجموعه‌ها شئون اسلامی رعایت شود.
شهردار کلان‌شهر شیراز با تأکید بر پوشش اسلامی بانوان شاغل در مجموعه شهرداری، ادامه داد: با توجه به اینکه مدیریت شهری مسئولیت ارائه خدمات حمل‌ونقل ریلی، اتوبوس و تاکسی به شهروندان را دارد و روزانه تنها در حوزه حمل‌ونقل با مترو مسافرگیری بیش از ۱۲۰هزار نفر انجام می‌شود، پس همچون سایر دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه تذکر در رعایت پوشش حجاب و عفاف تأکید شده است. به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز، یکی از وظایف بسیار مهم و ارزشمند معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، فرهنگ‌سازی، نهادینه‌سازی و ایجاد زمینه‌های خودباوری در بانوان گران‌قدر است که در این خصوص تهیه و نصب المان و تبلیغات با محتوا و مضمون باارزش انجام‌ شده است. شهردار کلان‌شهر شیراز یادآور شد: باید توجه داشت که گسترش فرهنگ حجاب و عفاف باعث ایجاد سلامت و آرامش روحی افراد جامعه می‌شود و این امر مهم نیازمند همکاری و مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی است که در این زمینه با همدلی که بین مسئولان، شاهد برنامه‌ریزی و اقدامات منظم و مؤثر در خصوص عفاف و حجاب هستیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی