[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معادله چندمجهولی انتقال مهدی، روزنامه شیراز نوین

میلانی‌ها به نظر می‌رسد ساموئل چوکوئزه را به مهدی طارمی ترجیح می‌دهند. به گزارش فوتبال 360، در روزهایی که نام مهدی طارمی در بازار شلوغ نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا حسابی سر و صدا کرده است، «اسپورت مدیاست» یک رسانه معتبر ایتالیایی در گزارش امروز خود به این موضوع اشاره کرده است که باشگاه پورتو برای فروش مهدی طارمی 20 میلیون یورو طلب کرده و در این بین مشتریان زیادی به دنبال او هستند. اگر چه طارمی به درخواست همسرش پیشنهاد حضور در الهلال عربستان را رد کرد، اکنون شایعات زیادی مبنی بر علاقه دو تیم میلان و منچستریونایتد نسبت به جذب مهاجم بوشهری تیم ملی کشورمان به گوش می‌رسد.
اگرچه منچستریونایتد در شرایط فعلی تمرکزش بر روی فروش بازیکنان است، میلان روند جذب مهدی را آغاز کرده، اما با دو مانع بزرگ روبه‌رو شده است؛ در ابتدا آنها اولویت جذب مهاجم را بر روی جانلوکا اسکاماکا و آلوارو موراتا قرار داده‌اند که هر دو در لیگ فوتبال ایتالیا سابقه بازی دارند. اسکاماکا، مهاجم جوان تیم ملی ایتالیا که فصل قبل را در وستهم گذارند، با پیشنهاد رم هم روبه‌رو شده و در حال حاضر مسئولان دو تیم برای انتقال او در تلاش هستند. 
چوکوئزه، سد راه پیوستن طارمی به میلان؟
آلوارو موراتا هم اگرچه نسبت به بازگشت به فوتبال ایتالیا و خاطره‌سازی در کالچو بی‌تمایل نیست، قیمت موردنظر اتلتیکومادرید برای او بیشتر از بودجه میلانی‌هاست. اتلتیکومادرید برای فروش مهاجم تیمش بیش از 20 میلیون درخواست کرده و آلواریتو هم درخواست دستمزد 7.5 میلیون یورویی دارد که با مخالفت سران میلان روبه‌رو شده است.
مشکل دوم بر سر این انتقال، سهمیه بازیکنان غیراروپایی میلان است؛ روسونری با داشتن دویس واسکز کلمبیایی، فوده بالو توره سنگالی، اسماعیل بن ناصر الجزایری و جونیور مسیاس برزیلی تنها یک بازیکن غیر اروپایی می‌خواهد به خدمت بگیرد که اولویت آنها بر روی جذب ساموئل چوکوئزه مهاجم و وینگر راست ویارئال است که در این بین تیم زردپوش فوتبال اسپانیا بر سر انتقال او به توافقات اولیه رسیده‌اند و این احتمال وجود دارد که طی هفته آینده شاهد انتقال رسمی چوکوئزه به سن سیرو باشیم تا بدین ترتیب پرونده انتقال طارمی به میلان بسته شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی