[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در فارس برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مسئول فرهنگی وزارت نیرو در استان فارس از برگزاری مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در این استان با رقابت ۳۲۰ نفر از فرزندان کارکنان صنعت آب و برق خبر داد. 
حجت‌الاسلام و المسلمین امیررضا زارع، مسئول فرهنگی وزارت نیرو در استان فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو مرحله استانی در فارس خبر داد و گفت: این سری از مسابقات با حضور ۳۲۰ نفر شرکت‌کننده از فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان فارس روز ۲۱ تیرماه در شهر شیراز برگزار می‌شود. زارع با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان از دو مقطع سنی نوجوان و جوان در این سری از مسابقات حضور خواهند داشت، افزود: قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ موضوعی قرآن کریم، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، احکام و معارف قرآنی بخش‌هایی است که شرکت‌کنندگان به رقابت خواهند پرداخت.
مسئول فرهنگی وزارت نیرو در استان فارس با بیان اینکه برای رقابت در رشته حفظ قرآن کریم شاهد حضور نوجوانان مقطع ابتدایی نیز هستیم، تصریح کرد: در مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در سطح کشور بیش از ۷هزار نفر از فرزندان کارکنان این وزارتخانه به رقابت خواهند پرداخت که برگزیدگان سپس به مرحله نهایی کشوری راه پیدا خواهند کرد. وی در پایان گفت: زمان برگزاری مرحله نهایی از سوی وزارتخانه هنوز اعلام نشده، اما احتمالاً در پایان شهریورماه اعلام می‌شود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی