[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

دبیر جامعه روحانیت شیراز: دشمنان از غفلت ما در حوزه آموزش و پرورش استفاده کردند، روزنامه شیراز نوین

دبیر جامعه روحانیت شیراز:
دشمنان از غفلت ما در حوزه
 آموزش و پرورش استفاده کردند

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: غفلت در حوزه آموزش و پرورش موجب شده تا دشمن برنامه ویژه ای برای آسیب رساندن به دانش آموزان 
طرح‌ریزی کند.
به گزارش مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محی الدین طاهری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس بیان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اجتماعی، ایشان به موضوع ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و اقتصادی تأکید ویژه ای دارند.
وی ادامه داد: عدم ایجاد قرارگاه‌هایی که مدنظر رهبری است، موجب شده تا شاهد خلل در مسائل و شاخص‌های اجتماعی باشیم؛ البته اکنون هم دیر نیست، بلکه می‌توان با توجه به بیانات رهبری مسیر فرهنگی را اصلاح نمود. حجت الاسلام طاهری افزود: اگر شاهد هستیم برخی از جوانان که تعداد آنان اندک است، فریب خورده‌اند، نشان دهنده آن است که خللی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد. از این رو نباید آموزش و پرورش در کشور به این گونه رها شده باشد. او تأکید کرد: اگر آموزش و پرورش اصلاح شود، جوانان و نوجوانان کشور اصلاح خواهند شد؛ زیرا دشمن برنامه ویژه ای برای دانش آموزان داشته و نباید اجازه داد دشمن از این موضوع بهره برداری کرده تا ضربه‌های جبران ناپذیری به بدنه انقلاب و دانش آموزان بزند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی