[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

صعود آیندگان جنت فارس به مرحله نهایی منطقی؟، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور در رده سنی نوجوانان در گروه ۵ منطقه جنوب کشور از روز چهارشنبه به میزبانی جنت شهر داراب آغاز شد.
در این رقابت‌ها تیم هایی از استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، خوزستان و یزد به مدت ۵ روز با یکدیگر به رقابت‌ پرداختند که در پایان تیم آیندگان جنت شهر داراب با کسب ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز برحسب قانون بازی رو در رو به‌عنوان تیم اول و نماینده هرمزگان با همین امتیاز به‌عنوان تیم دوم به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند. هدایت تیم جنت شهر داراب بر عهده مربی جوان دارابی، آقای نوید نیکبخت است. وی در خصوص این رقابت‌ها گفت: این مسابقات از سطح بسیار مطلوبی برخوردار بود، بازیکنان شایسته و توانمند بسیاری در تیم‌ها حضور داشتند که بر جذابیت این بازی‌ها افزوده بود. وی در ادامه با تشکر از رئیس کمیته فوتسال استان فارس افزود: حضور حمید کمالی، مربی با سابقه فوتسال استان فارس و سکان‌دار حال حاضر کمیته فوتسال استان انگیزه‌ای فراوان برای جوانان دارابی و تیم‌های استان فارسی حاضر در این لیگ بود که از همین‌جا مراتب قدردانی از او و هیئت محترم فوتبال به عمل می‌آید. وی در پایان از مسئولان، دست‌اندرکاران به ویژه کادر فنی و مدیریتی باشگاه آیندگان جنت شهر تشکر صمیمانه به عمل آورد.
اسامی بازیکنان تیم جنت شهر داراب بدین شرح است: مهدی خسروی، ابراهیم جوکار، ابوالفضل زارعی، ابوالفضل خوشبخت، پویا صداقت، یوسف بهار، امین یزدانی، علی‌اصغر رسولی، علی‌رضا نجفی، اميرحسين قاسمی، امیرعلی علی‌پور، حامد ملکی، ابوالفضل رهبر، اميرحسين عابدپور، ابوالفضل افشاری و وهاب کهنسال
مالک و مدیر عامل: امیدعلی معصومی، سرپرست تیم: هاشم تندرو، مربیان: محسن خادمی، علی خادمی،  حسن راستگو، مربی دروازه‌بانان: علی رحمانی، پزشکیار: محمدجواد نظافت، مدیر رسانه: محمدجواد رایگان. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی