[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

توسعه درمان تا مرز رضایتمندی ، روزنامه شیراز نوین


نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه در بخش‌های مختلف به ویژه درمانی و بیمه‌ای خدمات ارزنده‌ای به جامعه عرضه شده است، تأکید کرد که میزان رضایتمندی مردم به اندازه ارائه خدمات نیست؛ لذا بیان عملکردها باید هوشمندانه باشد تا مؤثر واقع شود.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار مدیران اداره‌کل تأمین اجتماعی فارس، گفت: این سازمان در بخش‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای را به جامعه ارائه می‌کند که یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین آنها در بخش درمان و پوشش‌های حمایتی است که باید در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد. به گزارش ایسنا به نقل از دفتر امام‌جمعه شیراز، آیت‌الله دژکام ظرفیت‌های ایران اسلامی و استان پهناور فارس را برای پیشرفت ارزنده توصیف و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید اقدامات خود را برای عموم جامعه تشریح کنند و در پرتو آن شاهد رشد امیدواری در جامعه باشیم. او از سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین مرکز پوشش‌های حمایتی در کشور یاد و اضافه کرد: قرار بر این بود که بیمه از ماهیت دولتی جدا شده و در قالب بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه دهد. برای انجام این فرایند باید اقدامات اساسی در حوزه بازتعریف اساس نامه و زیرساخت‌ها انجام شود و باید توجه داشت که خصوصی‌سازی بیمه‌ها زمینه‌ساز تضییع حقوق بیمه‌شدگان و تضییع اموال و دارایی‌ها نشود.
نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: امروزه سازمان تأمین اجتماعی سهام‌دار بسیاری از شرکت‌های کلان در کشور است و وقتی حجم زیادی از امکانات در یک مجموعه انباشته شود، نحوه مدیریت و حفظ سلامت مجموعه مأموریتی سخت و سنگین خواهد بود.
آیت‌الله دژکام با اشاره به پتانسیل عظیمی که در تأمین اجتماعی وجود دارد، بیان داشت: در پاره‌ای از موارد، حجم مراودات مالی سازمان تأمین اجتماعی قابل‌قیاس با دولت است. به همین دلیل با کوچک‌ترین غفلت و خطایی عملکرد کلیت مجموعه زیر سؤال خواهد رفت.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خواستار شفاف‌سازی در عملکرد سازمان‌ها شد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید بر فسادستیزی داشته‌اند و باید در این حوزه با جدیت فعالیت کرد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه بخش درمان یکی از رسالت‌های اصلی تأمین اجتماعی برشمرده می‌شود و در برخی از شهرستان‌های فارس کارنامه‌های ارزنده‌ای در این زمینه ثبت شده که می‌تواند به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرد.
دژکام خواستار پرهیز از تبلیغات کلیشه‌ای شد و بیان داشت: در کشور ما میزان رضایتمندی به اندازه ارائه خدمات نیست و چنانچه با نگاهی هوشمندانه به بیان خدمات بپردازیم، به نتایج مطلوب‌تری دست خواهیم یافت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی