[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی در هیئت‌های مذهبی، روزنامه شیراز نوین

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس خواستار شد:
ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی در هیئت‌های مذهبی

رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس گفت: فعالیت هیئت‌های مذهبی در ماه محرم بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی است.
به گزارش مهر، رضا محمدیان شامگاه چهارشنبه در همایش رؤسای هیئات مذهبی استان فارس بیان کرد: روایت، اراده‌ها و ناامیدسازی جامعه سه موضوعی است که دشمنان به دنبال تزریق آن به جامعه‌اند. وی اضافه کرد: هیئات مذهبی باید با استفاده از هنر و ظرفیت‌های رسانه زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمن را در جامعه فراهم کنند.
به گفته این مقام مسئول، باید هیئت‌های مذهبی فضای معنوی ماه محرم را در جامعه بسط داده تا بتوان نسبت به نشر فرهنگ عاشورا اقدام کرد.
محمدیان تأکید کرد: مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی بهترین مکان برای انتشار فرهنگ و سبک زندگی اسلامی‌ایرانی است از این رو می‌توان با اشاعه این فرهنگ نسبت به امیدآفرینی در جامعه اقدام کرد. رئیس شورای هیئات مذهبی فارس متذکر شد: هیئت‌های مذهبی بدون حمایت‌های دولتی و بودجه و تنها با اکتفا با کمک‌های مردمی توانسته‌اند در جامعه اثرگذار و نقش‌آفرین باشند. محمدیان معتقد است تمامی هیئت‌های مذهبی در ایام محرم با نشر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در تلاش‌اند تا برخی از مشکلات جامعه را 
برطرف کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی