[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شیراز میزبان احتمالی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، روزنامه شیراز نوین

دو ماه تا زمان برگزاری مسابقات جهانی بلگراد زمان باقی مانده و برگزاری اردوی مردادماه تیم ملی فرنگی در خارج از تهران در دستور کار است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کشتی فرنگی خود را برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 آماده می‌کند. طبق چرخه اجراشده در کشتی فرنگی، پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، علی‌رضا مُهمدی در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزا زاده در 130 کیلو، نفرات برتر اوزان خود بوده‌اند که به احتمال فراوان تیم ملی اعزامی به جهانی بلگراد را تشکیل می‌دهند.
مسابقه‌ 25 شهریور تا 2 مهر برگزار می‌شود و اولین مرحله از گزینشی المپیک 2024 پاریس خواهد بود.
فرنگی‌کاران که اکنون تمرینات خود را زیر نظر حسن رنگرز در کمپ تیم‌های ملی دنبال می‌کنند، روز بیست‌وهشتم تیر به خانه خواهند رفت و بعد از چند روز استراحت، احتمالاً از سوم مرداد به اردو بازخواهند گشت. اردویی که احتمالاً برای ایجاد تنوع در خارج از تهران خواهد بود.
برنامه کادر فنی تیم ملی این است که اگر استانی شرایط میزبانی از اردوی فرنگی‌کاران را به لحاظ اسکان، تغذیه، امکانات ورزشی از جمله حریف تمرینی، استخر، سونا و ... داشت، اردوی مردادماه در شهری خارج از پایتخت باشد که اکنون احتمال برگزاری آن در شیراز زیاد است.
برادران گرایی و میثم دلخانی از مدعیان شیرازی اردوی تیم ملی هستند، ضمن اینکه این استان از نظر حریف تمرینی شرایط خوبی برای برپایی اردو دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی