[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تجلیل از چهره ماندگار ورزش همگانی کشور در فارس، روزنامه شیراز نوین

 در مراسمی با حضور ۵ نماینده مجلس، معاون استاندار فارس و رئیس صندوق بازنشستگی لشکری و کشوری استان از سیروس پاک فطرت به‌عنوان چهره ماندگار ورزش همگانی کشور در فارس تجلیل شد.
مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تالار حافظ شیراز و با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از بازنشستگان و نمایندگان شهرستان‌های شیراز، ممسنی و فسا در مجلس شورای اسلامی آقایان قادری، عزیزی، علی‌رضا پاک فطرت، انصاری نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم، فیروزی نماینده شهرستان فسا و همچنین زارعی، مدیر صندوق بازنشستگان لشکری و کشوری در فارس با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شد.
در این مراسم، سیروس پاک فطرت به‌عنوان چهره ماندگار ورزش چوگو، رشته اصیل ایرانی در ورزش همگانی تجلیل و لوح تقدیر انجمن چوگو فدراسیون کشور به‌عنوان چهره ماندگار به وی اهدا شد.
همچنین در این مراسم ویژه از تعدادی از بازنشستگان مدال‌آور و افتخارآفرین طی یک سال گذشته قدردانی شد.
براساس این گزارش، سیروس پاک فطرت طی سال‌های۹۰ تا ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ سال ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس را عهده دار بود که به اتفاق اعضای هیئت رئیسه، رؤسای هیئت شهرستان‌ها و مسئولان کمیته‌های متناظر استانی و همکاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی امر ورزش و سلامتی از جمله فدراسیون همگانی و اداره کل ورزش و جوانان فارس موفق شدند، هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس را از رتبه ۱۶ در سال ۹۰ به رتبه اول کشور در سال ۱۴۰۰ برسانند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی