[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جانشین محبی از بلژیک می‌آید پسرِ مجیدی در یک‌قدمی تیم نکونام!، روزنامه شیراز نوین

مدیران باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با امیرحسین حسین‌زاده داشته‌اند و این ستاره جوان در مسیر بازگشت به استقلال قرار دارد.
به گزارش فوتبال 360، استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانه نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و ضعف آبی‌ها در جذب بازیکن باعث شده تا هم جواد نکونام در قامت سرمربی نسبت به این مسئله معترض شود و هم اینکه هواداران آبی‌پوش در روزهای گذشته با برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز، نسبت به انفعال تیم‌شان در بازار تابستانه واکنش نشان بدهند. مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان تنها خریدهای استقلال در بازار نقل‌وانتقالات هستند و جذب تنها دو بازیکن باعث شده تا استقلال، ضعیف‌ترین تیم نقل‌وانتقالات تابستانه باشد!
علی خطیر که به تازگی در نقش سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب شده در روزهای گذشته در تلاش بوده تا بتواند رضایت کادرفنی را جلب کند. خطیر در آخرین مصاحبه خود وعده جذب قریب‌الوقوع 4 بازیکن جدید را داد و حالا هواداران استقلال چشم‌انتظار عملیاتی‌شدن وعده مدیر تیم باشگاه‌شان هستند. در 24 ساعت گذشته نام چهره‌هایی مانند امیر عابدزاده، ایمان سلیمی و امیرحسین حسین‌زاده در حوالی استقلال به گوش رسیده و به نظر می‌رسد که این بازیکنان در تیررس کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه استقلال هستند.
آبی‌ها در بازار تابستانه فعلاً خروجی سرشناسی نداشتند و مهم‌ترین بازیکن از دست‌رفته استقلال، محمد محبی بوده است. هرچند که وضعیت مهدی قایدی هم مشخص نیست و رایزنی‌ها برای دائمی‌کردن قرارداد این بازیکن در حال انجام است. با وجود جذب مهرداد محمدی، جواد نکونام خواسته تا جای خالی محمد محبی در فهرست تیمش پر شود و گزینه موردنظر سرمربی آبی‌ها، امیرحسین حسین‌زاده است؛ بازیکنی که نکونام در مصاحبه اخیر خود به صراحت درباره او صحبت کرد و نسبت به انفعال مدیران در جذب او گلایه‌هایی را به زبان آورد.
*حسین‌زاده می‌خواهد مسافر جام ملت‌ها شود!
امیرحسین حسین‌زاده در دوره حضور فرهاد مجیدی در استقلال، در لیگ بیست‌ویکم با پافشاری مجیدی به استقلال آمد و توانست عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد. پدیده جوان آبی‌ها که چهره مورد علاقه فرهاد مجیدی هم بود، توانست در مسیر قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم، 8 گل برای تیمش به‌ثمر برساند و یک ‌بار هم در قامت گل‌ساز درخشید تا با این عملکرد موفق، پاسخ اعتماد مجیدی را بدهد. بعد از آنکه استقلال توانست در لیگ بیست‌ویکم قهرمان شود، امیرحسین حسین‌زاده با پیشنهادی برای حضور در ژوپیترلیگ بلژیک مواجه شد.
حسین‌زاده در 22 سالگی پیشنهاد حضور در فوتبال بلژیک را پذیرفت و به تیم شارلروا پیوست، اما فصل پرفراز و نشیبی را در این تیم گذراند. وینگر جوان فوتبال ایران که در دوره دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی ملی خود را انجام داد، در فصل اخیر در 23 مسابقه برای تیم شارلروا به میدان رفت و توانست 2 بار در نقش گلزن و 2 بار هم در نقش گل‌ساز بدرخشد، اما این کارنامه برای او قابل‌قبول نبود و همین مسئله باعث شد تا در اندیشه جدایی از تیم بلژیکی باشد.
وینگر جوان فوتبال ایران که برای حضور دوباره در فهرست تیم ملی و شرکت در جام ملت‌های آسیا تلاش می‌کند، به دنبال فرصت بازی بیشتر است تا بتواند آمادگی فنی خود را بالاتر ببرد و نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را جلب کند. در این زمینه در روزهای گذشته، جواد نکونام شخصاً مذاکراتی را با امیرحسین حسین‌زاده انجام داده و گفته می‌شود که طرفین به توافقات شخصی رسیده‌اند و حالا همه چیز منوط به رایزنی‌های انجام شده میان مدیران دو باشگاه استقلال و شارلروا است.
*بازگشت به استقلال با قراردادی 3 ساله؟
مدیران باشگاه استقلال بعد از مصاحبه انتقادی جواد نکونام، رایزنی‌های خود را به صورت رسمی با باشگاه شارلروا در زمینه جذب امیرحسین حسین‌زاده آغاز کرده‌اند. البته که پیش از این رایزنی‌ها، در دوره مدیریتی حجت کریمی، درخواستی از سوی باشگاه استقلال ارسال شده بود که در پاسخ به این درخواست، مدیران باشگاه بلژیکی خواستار 800 هزار یورو برای صدور رضایت‌نامه حسین‌زاده شده بودند. گفته می‌شود که مدیران جدید باشگاه استقلال در حال رایزنی‌ هستند تا بتوانند از مبلغ رضایت‌نامه این وینگر بکاهند و او را به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه کنند.
استقلالی‌ها برای جذب حسین‌زاده، برنامه امضای قرارداد 3 ساله دارند و گفته می‌شود که طی روزهای گذشته مذاکرات مثبتی میان طرفین انجام شده و امیرحسین حسین‌زاده هم چراغ سبز خود را برای انجام این انتقال نشان داده است. در حال حاضر، استقلالی‌ها برای چگونگی پرداخت هزینه رضایت‌نامه وینگر موردنظر جواد نکونام در حال رایزنی هستند و به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده این مسئله هم نهایی خواهد شد تا امیرحسین حسین‌زاده در یک‌ قدمی بازگشت به استقلال قرار داشته باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی