[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شوک به پپ: توافق ستاره سیتی با الاهلی، روزنامه شیراز نوین

ریاض محرز، مهاجم منچسترسیتی، با باشگاه الاهلی عربستان به توافق رسید. به گزارش ورزش سه، قرارداد محرز با منچسترسیتی تا تابستان 2025 ادامه دارد، اما او دیگر تصمیم و تمایلی برای ادامه حضور در این تیم ندارد. 
این بازیکن هفت سال با پیراهن سیتی به میدان رفت و نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم در چند سال اخیر ایفا کرد. او قهرمانی‌های بسیاری را با سیتی به دست آورد و حالا قصد دارد تجربه جدیدی را به دست آورد. 
روزنامه عربستانی الریاضیه خبر داده که این مهاجم سیتی با مدیران باشگاه الاهلی به توافق شخصی کامل رسیده و قصد دارد فصل آینده در کنار بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا که در این تابستان راهی لیگ عربستان شدند توپ بزند. 
گفته می‌شود که الاهلی آماده است تا مذاکرات را با مدیران سیتی آغاز کند و پیشنهاد 35 میلیون یورویی برای انتقال محرز به این باشگاه را آماده کرده است. 
این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که منچسترسیتی و پپ گواردیولا تمایلی برای فروش محرز ندارند و روی این بازیکن برای رقابت‌های فصل آینده و دفاع از عناوین قهرمانی حساب کرده‌اند. 
اما فشار محرز روی این تیم ممکن است کار را برای آنها سخت کند و باعث شود که سیتی به خواسته او برای جدایی و پیوستن به باشگاه الاهلی عربستان تن بدهد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی