[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تلاش کنیم مانند شهدا به معرفت حقیقی شهادت دست یابیم، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به جهان بینی و آگاهی بالای شهدا، تأکید کرد: خداوند بزرگ شهدا را برگزیده است و ما نیز باید تلاش کنیم تا همچون شهدا به معرفت حقیقی شهادت دست یابیم.
دکتر سید وحید حسینی در آیین «چراغدار حرم» که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمدولی کیاسی» از شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های سوگوار شهدای این حادثه تروریستی، گفت: این حادثه برای همه ما تلخ است، اما با توجه به آیات قرآن، شهدا به کام خود رسیده‌اند و شاد هستند.
او با اشاره به جهان بینی و آگاهی بالای شهدا، تأکید کرد: خداوند بزرگ شهدا را برگزیده است و ما نیز باید تلاش کنیم تا همچون شهدا به معرفت حقیقی شهادت دست یابیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ولایت فقیه و خون شهدا را نعمات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برشمرد و ابراز امیدواری کرد که به برکت خون شهدا، همه در مسیر آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت مهدی(عج) قرار گیریم.
در این آیین «زهرا کیاسی»، دختر شهید «محمدولی کیاسی» و دانشجوی رشته گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برادر شهید کیاسی نیز حضور داشتند و در بخشی از این برنامه به بیان خاطرات این شهید بزرگوار پرداختند.
همچنین از سوی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، پرچم سبز آستان حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) به «زهرا کیاسی»، فرزند شهید «محمدولی کیاسی» اهدا شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی